۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۵۶۵۱۴
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

نخبه بروجنی عنوان‌دار شرکت‌های برتر ایران شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نخبه بروجنی رتبه نخست شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.
نخبه بروجنی عنوان‌دار شرکت‌های برتر ایران شد
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مصطفی حیدری صبح شنبه در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس، با اشاره به کسب رتبه نخست شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران افزود: این افتخار توسط مهندس علیرضا جعفرپور بروجنی مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بندرعباس که یکی از نخبگان استان چهارمحال و بختیاری است به دست آمده و مایه افتخار شهرستان بروجن، استان چهارمحال وبختیاری و کشور ایران شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده و جهادی «علیرضا جعفرپور بروجنی» مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، گفت: اهمیت جایگاه پالایشگاه ستاره خلیج فارس بر اقتصاد منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه وجود پالایشگاه برای کشور یک فرصت است.

وی ادامه داد: فعالیت در راستای تأمین انرژی و بهبود شرایط اقتصادی آن‌هم در شرایط تحریم امری جهادی و قابل تقدیر است.

حیدری با اشاره به کسب رتبه نخست شرکت نفت ستاره خلیج فارس در بیست و ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران افزود: این افتخار توسط مهندس علیرضا جعفرپور بروجنی مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس که یکی از نخبگان استان چهارمحال و بختیاری است به دست آمده و مایه افتخار شهرستان بروجن، استان چهارمحال وبختیاری و کشور ایران شد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز در ادامه این دیدار ضمن سپاس از مساعی کارکنان متعهد بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در خصوص کسب این افتخارات ارزشمند، اظهار کرد: با اعمال تغییرات عملیاتی در پالایشگاه در این مدت میزان تولید، تحویل بنزین و اجزای بنزینی افزایش چشم گیری داشته است.

علیرضا جعفرپور بروجنی ادامه داد: از دیگر عوامل موثر در درخشش فروش و صادرات فرآورده‌های این پالایشگاه که با برنامه ریزی‌های متخصصان جوان پالایشگاه ستاره خلیج فارس صورت گرفت، رکوردزنی افزایش خوراک در سال گذشته بود که از ابتدای راه اندازی پالایشگاه تاکنون بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس افزود: افزایش تولید بنزین و اجزای بنزینی با ارزش افزوده بیشتر و کیفی‌سازی فرآورده‌ها سودآوری برای این مجموعه را رقم زده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی، تلاش و همت کارکنان ابرپالایشگاه میعانات گازی جهان، تولید ارزش افزوده بیشتری را برای ایران اسلامی رقم زنیم تا همگان بیش از پیش درخشش ستاره پالایشی کشور را شاهد باشند.

لازم به ذکر است که بیست‌و‌ششمین همایش شرکت‌های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی دوم بهمن ماه سال جاری و در راستای معرفی و شناخت ۵۰۰ شرکت برتر ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش شرکت نفت ستاره خلیج فارس با درخشش به عنوان شرکت نخست فروش در میان شرکت‌های ایران اسلامی معرفی شد.

همچنین در ارزیابی شاخصه‌های صادرات نیز این مجموعه عظیم نفتی کشور توانست در شرایطی که طی سال گذشته مستقیماً از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی سازی به رتبه ۵ دست یابد و در شاخصه ارزش افزوده نیز رتبه ۷ کشور را کسب کند.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۶:۳۴

3 Feb 2024