۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۵۶۴۷۶
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع):

برگزاری انتخابات مجمع جهادی در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: چهارمین انتخابات مجمع جهادی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری انتخابات مجمع جهادی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، هوشنگ فولادی اظهار کرد: چهارمین انتخابات مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری در راستای هرچه بهتر خدمات‌رسانی به مناطق محروم انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: خدا را شاکریم توانستیم این مجمع را برای ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم توسط جهادی‌های عزیز استان برگزار کنیم که در حال حاضر بیش از یک هزار و 500 گروه جهادی در سطح استان فعال می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محسن درستکار، مسئول مجمع عالی جهادگران کشور هم در حاشیه این مراسم گفت: حسب منویات مقام معظم رهبری در سال 98 در خصوص شبکه‌سازی و تخصصی کردن گروه‌های جهادی، بحمدالله چهارمین دوره مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: طبق فراخوانی که زده‌شده، مسئولین شورای جهادی شهرستان‌ها تشریف آوردند و انتخابات را به‌صورت دقیق برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این انتخابات، عزیزانی که منتخب می‌شوند، به‌عنوان هیئت‌رئیسه مجمع جهادی استان چهارمحال و بختیاری و یک نفر از عزیزان به‌عنوان مسئول شورای جهادی مشخص می‌شود.

گفتنی است؛ در این انتخابات مسئول و جانشین مجمع جهادی استان، مسئول امور کارگروه‌های تخصصی و مسئول آموزش و کیفی سازی و مسئول هیئت نظارت و بازرس مالی، مسئول امور مالی و مشارکت مردمی و دولتی و مسئول ارتباطات و گفتمان ساز مجمع جهادی بسیج استان به همراه نماینده قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای (استان) و نماینده هیئت ادوار مجمع جهادی چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شدند.

انتهای خبر/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۵:۴۹

31 Jan 2024