۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۶۴۷۴
نماينده ولی فقيه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

دشمن از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای می‌ترسد

نماينده ولی‌فقيه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای باعث اقتدار و عزت می‌شود و دشمن از اين مشارکت می‌ترسد.
دشمن از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای می‌ترسد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید امان‌الله حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ظهر امروز در نشست بصیرتی در جمع مسئولین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان اردل ضمن اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: یکی از وظایف اجتماعی ما شرکت در انتخابات است، باید بدانیم که دشمن همواره سعی می‌کند مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند و در این باره تبلیغ می‌کند، ولی شرکت در انتخابات حق و هم تکلیف شرعی است.

حسینی صدر با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی باعث اقتدار و عزت می‌شود و دشمن از این مشارکت می‌ترسد گفت: یکی از پایه‌های نظام اسلامی انتخابات است مهم‌ترین مسئله حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی است از حقوق اولیه هر ملتی اینست خودش سرنوشت خودش را رقم بزند.

وی افزود: دشمن می‌داند که در جامعه ما نمی‌تواند به هدف خود برسد، مصداق آن را می‌توان در فتنه ۸۸ دید که مردم چگونه در ۹ دی به آن پاسخ دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند، در عرصه بین‌المللی نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در روابط ما اثرگذار است.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۰:۳۲

31 Jan 2024