۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۶۴۷۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع):

اعزام روحانیون چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: کاروان 120 نفره روحانیون و طلاب بسیجی استان چهارمحال و بختیاری عازم سرزمین نور شد.
اعزام روحانیون چهارمحال و بختیاری به سرزمین نور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید امان‌الله حسینی صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: تعداد بیش از 120 نفر از روحانیون و طلاب استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این اردو، در مناطقی عملیاتی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس حضور پیداکرده و از یادمان‌های شلمچه، والفجر 8 واروند، طلاییه، هویزه، دهلاویه و ... بازدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی صدر با اشاره به دستاوردها و برکات اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: رهبر عزیزمان تأکیددارند که حضور مسئولین محترم و اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضروری و لازم است؛ برای اینکه یادی کرده باشیم از شهدای عزیزمان و از درس‌های شهدا و دفاع مقدس بیاموزیم.

وی گفت: آشنایی با فداکاری‌های رزمندگان برای روحانیون که باید روایتگری کنند، ضروری است، تا برای مردم و بویژه نوجوانان و جوانان این مسائل را تبیین کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده، افزود: هفته آینده نیز کاروان طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری در قالب کاروان 100 نفره عازم سرزمین نور و مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شود.

گفتنی است؛ حضور در رزمایش فرهنگی رزمی و بازدید از دستاوردهای هوافضا برای روحانیون و طلاب اعزامی پیش‌بینی‌شده است.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۹:۰۲:۲۹

31 Jan 2024