۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۵۶۴۶۷
مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

خرید و بسته‌بندی 150 تن سیب درختی عید نوروز

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه سیب درختی و پرتقال برای ایام عید نوروز، به ترتیب 200 تن و 320 تن است، در حال حاضر 150 تن سیب درختی از محصولات تولیدی استان تهیه و در حال بسته‌بندی است.
خرید و بسته‌بندی 150 تن سیب درختی عید نوروز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، محسن کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 215 تشکل و 132 هزار عضو تحت پوشش خدمات تعاون روستایی در این استان هستند.

وی افزود: در سال 1400 میزان یک هزار و 600 تن گندم، در سال 1401 میزان 8 هزار تن گندم و در سال 1402 میزان 22 هزار تن گندم از کشاورزان چهارمحال و بختیاری از سوی شبکه تعاون روستایی خریداری شد.

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در 9 ماهه ابتدای امسال 36 هزار تن آرد روستایی در میان روستاییان و عشایر توزیع شد، همچنین 13 میلیون لیتر مواد سوختی شامل نفت سفید، گازوئیل و... نیز در بین این گروه‌ها توزیع شد.

کریمی عنوان کرد: امسال 10 هزار تن انواع محصولات کشاورزی که بیشتر آن جو بوده است از کشاورزان خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: 22 هزار تن شیر از دامداران روستایی و عشایری در در مراکز جمع‌آوری شیر چهارمحال و بختیاری جمع شد.

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در آستانه ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان قرار داریم، اضافه کرد: در همین راستا تهیه میوه شب عید، خرما و رطب در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

کریمی بیان کرد: سهمیه سیب درختی و پرتقال چهارمحال و بختیاری برای ایام عید نوروز، به ترتیب 200 تن و 320 تن است، در حال حاضر 150 تن سیب درختی از محصولات تولیدی استان تهیه و در حال بسته‌بندی است و برای خرید پرتقال شمال نیز فرایند انعقاد قرارداد آغاز شده است.

وی تاکید کرد: خرید 5 تن خرما برای ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است و این محصول در سردخانه ذخیره شده است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۴:۴۲

30 Jan 2024