۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۵۶۴۵۶
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

مجموعه اطلاعات در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش بسزایی دارند

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در دفاع مقدس بود که امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیازها و ضرورت‌های مجموعه‌های نظامی و انتظامی است تا بتوانیم در برابر راهبردهای دشمنان مقابله کنیم.
مجموعه اطلاعات در خنثی کردن توطئه دشمنان نقش بسزایی دارند
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهان‌بین نیوز»، در خصوص سالروز گرامیداشت شهدای اطلاعات سپاه اظهار کرد: به مناسبت نهم بهمن‌ماه سالروز اطلاعات عملیات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین سالروز شهادت سرلشگر پاسدار حسن باقری، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر اطلاعات و عملیات مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) شامل ۲۲ شهید گرانقدر، فرماندهان و سرداران عزیز اطلاعات عملیات سپاه استان در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

اکبری افزود: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، خصوصاً عزیزانی که در مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) فعالیت داشته‌اند، برگزار و از خانواده معظم شهیدان تجلیل گردید.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: مجموعه اطلاعات و عملیات سپاه یکی از مجموعه‌های تأثیرگذار در دفاع مقدس بود که امروز هم در جنگ ترکیبی، یکی از نیازها و ضرورت‌های مجموعه‌های نظامی و انتظامی، خصوصاً اطلاعات و عملیات سپاه، تسلط و اشراف اطلاعاتی است تا بتوانیم در برابر راهبردهای دشمنان مقابله کنیم.

وی گفت: مجموعه اطلاعات و عملیات در مقابله راهبردی با دشمنان انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه در عصر حاضر تأثیر و نقش بسزایی داشته است.

اکبری خاطرنشان کرد: من هم از طرف خودم و هم از طرف مردم استان از زحمات و فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات و عملیات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری تقدیر و تشکر لازم راداریم.

سردار اکبری در پایان افزود: یادواره بزرگداشت سرلشگر شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهم بهمن‌ماه به‌صورت ارتباط تصویری در سراسر کشور برگزار شد که به‌تبع آن در استان چهارمحال و بختیاری نیز این مراسم در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با تجلیل از خانواده معظم ۲۲ شهید اطلاعات و عملیات سپاه استان منعقد گردید.


انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۰۱:۳۸

29 Jan 2024