۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۴۴۵
شهید علیرضا ابراهیمی:

اگر شهدا از میانتان رفتند ولی بار مسئولیتتان زیادتر شد

اگر شهدا از میانتان رفتند ولی بار مسئولیتتان زیادتر شد و در میان شما چیزهایی به امانت گذاشتند. اسلام، انقلاب، امام و دیگر چیزها که باید از آن‌ها خوب محافظت کنید تا مبادا ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل شوند.
اگر شهدا از میانتان رفتند ولی بار مسئولیتتان زیادتر شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید علیرضا ابراهیمی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قل ان صلاتی ونسکی و محیای و مماتی لله رب‌العالمین
​​​​​​​
سلام و درود بر تمام انبیاء و رسولان الهی و امامان معصوم و بر رهبر عزیزمان، این پیرمرد مجاهد عارف که در این زمان یک‌مرتبه مثل خورشید طلوع کرد و اسلام و قرآن را دوباره در میان امت اسلام زنده کرد و ما را از ظلمت‌ها نجات داد؛ و سلام و درود بر تمام شهدای راه حق و عدالت که خود سوختند و به جامعه روشنی بخشیدند؛ اما بعد، ای پدر و مادرم سلام و درود بر شما، جدا من خیلی از شما خوشحالم چون‌که تا آخرین ملاقات مرا همراهی کردید، ولی از شما می‌خواهم که مرا ببخشید و حلال کنید و برایم از خدا طلب آمرزش کنید؛ و دعا کنید که واقعاً برای خدا خالصانه رفته باشم و از شهدای واقعی باشم؛ و با اباعبدالله ویارانش محشور کند.

شما پدر و مادرم و تمام خانواده شهدا بدانید که بچه‌هایتان امانتی بودند اگر خداوند آن‌ها را گرفت ناراحت نباشید و خیلی خوشحال باشید که چنین عزیزانی را بزرگ کردید و درراه خدادادید.

ولی چه پدر و مادرانی که بچه‌ها بزرگ کردند و چه شدند و چه راه‌هایی رفتند، ولی بچه‌های شما افتخارات جامعه شدند؛ و شما امت حزب‌الله را سفارش به تقوای الهی و اجرای احکام خداوند و توجه به مستضعفین و محرومین می‌کنم.

ای امت حزب‌الله و مسلمان قدر امام را بدانید که خداوند در این زمان لطف بزرگی به ما کرده و قدر نعمت‌های الهی را بدانید که امام یکی از نعمت‌های بزرگ است و در همه جهات از امام اطاعت کنید که امام کشتی نجات است و همیشه پیرو و پشتیبان روحانیت مبارز و متعهد باشید وانگذارید این‌ها را از شما جدا کنند. این چیزی که از اسلام باقی‌مانده از وجود روحانیت بوده است.

وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنید و مواظب باشید که با میان کشیدن بعضی از مسائل وحدتان را از بین نبرند و از امام جلو نروید. از تمام مسلمین جهان می‌خواهم که باهم اتحاد برقرار کنند تا بتوانیم استکبار جهانی را از میان ببریم وبدانید برای هر ورق قرآن بلکه هر کلام قرآن با خون انسان‌ها رنگین شده پس همیشه حافظ اسلام و انقلاب باشید و مواظب باشید که انقلاب را از مسیر خودش منحرف نکنند.

اگر شهدا از میانتان رفتند ولی بار مسئولیتتان زیادتر شد و در میان شما چیزهایی به امانت گذاشتند. اسلام و انقلاب و امام را و دیگر چیزها پس از آن‌ها خوب محافظت کنید که مبادا ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها تبدیل شوند؛ و برادر و خواهر مسلمان بدانید که ما تا وقتی‌که عقیده داریم جنگ داریم و تا وقتی جنگ داریم عقیده داریم و تنها پیروزی ما در ایمان به خدا و استقامت است.

ولی شما ای دانش آموزان ای تازه شکوفه‌های انسانیت تا می‌توانید درس بخوانید و نگذارید جوانیتان هدر برود.

اگر می‌خواهید دوباره دچار کفر و طاغوت و  استکبار و استعمار نشوید درس بخوانید؛ و اسلام اصیل را خوب بشناسید و بافرهنگ غنی اسلام آشنا شوید  مبادا غفلت کنی که عمر می‌رود؛ و خوب با اسلام آشنا شوید و اسلام را درست برای جهانیان معرفی کنید و چه زیباست درس خواندن همراه با انسان شدن و خدمت به مردم و آخر هم با خون خود درس دادن.

نوجوانان عزیز مبادا قرآن و نهج‌البلاغه در میان شما گمنام باشند. ای دنیاطلبان وای ما دیگران آیا دیدید نتیجه چه شد آن‌هایی که جبهه رفتند بعضی‌هایشان را با جنازه‌های خونین آوردند وعده‌ای را نیاوردند. پس هدف از این‌ها بالاتر است شما نفهمیدید راز بندگی خدا را اگر می‌خواهید کمی بفهمید باید مکتب ما را مطالعه کنید. آن‌وقت فقط چیزی را که می‌فهمید در اصطلاح است نه در معنی کمی به خود آیید آخر باید رفت.

پس چیزی که فانی است به چه درد می‌خورد. ای مردم تنها راه سعادت انسان در مکتب اسلام است که در ایمان و جهاد و شهادت است و اگر بر هر مکتب دیگری بروی آخر به بن‌بست خواهی رسید.

وای خواهران بدانید که حفظ حجاب شما کوبنده‌تر از خون من است و شماها جایگاه بلندی در اسلام دارید؛ و شما کارتان فقط در خانه خلاصه نمی‌شود و توصیه آخرم اینکه همیشه باخدا باشید و خدا را فراموش نکنید و به فکر مرگ باشید که روزی مرگ شمارا درمیابد؛ و فقط بفهمید چه می‌کنید و نتیجه عمرتان چه می‌شود و دل به دنیا نبندید.

در پایان از تمام برادران و خواهران مسلمان می‌خواهم که از خداوند بزرگ برایم طلب آمرزش کنند و از بستگانم می‌خواهم که اگر خواستند جلسه ختمی برایم بگیرند فقط برای مفقودین و شهدای گمنام بگیرند.
والسلام

بار خدایا راه راستت را به ما بنما آن راهی که راه اولیا وارسته و پاکان درگاه تو هستند. آنان که همواره مشمول انعام‌های پی‌درپی تو هستند نه راه آن بندگانی که مسخ‌شده‌اند و از انسانیت بیگانه گشتند که مورد غضب تو قرار گرفتند و نه راه مردمی که حیران و سرگردانند و هرلحظه به شکلی درمی‌آیند و با گروهی درمی‌آمیزند. 

وصیت‌نامه طلبه شهید: علیرضا ابراهیمی
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۶:۴۰

30 Jan 2024