۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۶۴۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خبر داد:

دستگيری باند سارقان سيم و کابل برق در لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در اجرای طرح امنيت محله‌محور از دستگيری دو سارق حرفه‌‌ای کابل و سيم برق با 17 فقره سرقت در اين شهرستان، خبر داد.
دستگيری باند سارقان سيم و کابل برق در لردگان
به گزارش «جهانبین نیوز»، به نقل از پليس، امير انتظامی‌نيا اظهار کرد: در پی وقوع چندين فقره سرقت کابل‌های سيم برق در سطح شهرستان لردگان که سارقان با استفاده از  پوشش صورت و لباس مخصوص در تاريکی معبرها اقدام به قطع کابل‌ها و جمع‌آوری به‌وسيله يک دستگاه خودروی پژو 405 اقدام به سرقت می‌کردند شناسايی و دستگيری سارقان به‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پليس آگاهی اين فرماندهی با همکاری کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی سه نفر سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسايی و در يک عمليات غافلگيرانه دو نفر آنان را در مخفيگاهشان دستگير و تلاش در جهت دستگيری متهم دیگر متواری و عامل يا عاملين دخيل در سرقت‌ها در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان بیان داشت: در ادامه اين عمليات يک دستگاه خودرو سواری که به‌وسيله آن اقدام به سرقت می‌کردند توقيف و مقاديری مواد مخدر کشف شد.

انتظامی‌نيا با اشاره به اينکه متهمان در تحقيقات پليس به 17 فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان‌ اعتراف کردند، بيان داشت: متهمان جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند و با صدور قرار وثيقه روانه زندان شدند.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۷:۳۱

29 Jan 2024