۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۶۳۵۸
مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیشرفت ۶۰ درصدی مخازن آب در شهرستان خانمیرزا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۶۰ درصدی مخازن مجتمع آبرسانی خانمیرزا خبر داد.
پیشرفت ۶۰ درصدی مخازن آب در شهرستان خانمیرزا
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هشت باب مخزن ذخیره آب شرب در حال ساخت این مجتمع آبرسانی در شهرستان خانمیرزا در احجام مختلف تا کنون به طور متوسط شصت درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: این مجتمع آبرسانی در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو به  10 هزار روستا در کشور اجرایی شده که پس از تکمیل آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار ۳۴ روستا را تامین می‌نماید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرار است آب شرب مورد نیاز اهالی ساکن در روستاهای این مجتمع از منابع سطحی دائمی و پایدار تامین شود.

کریمی عنوان کرد: کارفرمای این مجتمع آبرسانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و مجری طرح، قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در جهاد آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه مخازن ذخیره با برآورد و جانمایی مشاور طرح  با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در حال ساخت هستند، خاطرنشان کرد: این مخازن شامل مخزن 2 هزار متر مکعبی روستای ده صحرا، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی روستای ده‌علی، مخزن دو هزار متر مکعبی روستای جوانمردی، مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای سلح‌چین، مخزن 2 هزار مترمکعبی روستای مرادان، مخزن ۳۰۰ مترمکعبی روستای سرتنگ دینارعالی، مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای درکه و مخزن  ۵۰ متر مکعبی روستای هرمو هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی با به کارگیری نیروها و تجهیزات گردان‌های دیگر و بسیج سازندگی در جهاد آبرسانی با شعار تامین آب سالم، بهداشتی و پایدار در این مجتمع بزرگ آبرسانی مشغول فعالیت است.

وی بیان کرد: این طرح آبرسانی پس از تکمیل در بخش مرکزی شهرستان خانمیرزا بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت ساکن در این منطقه را در قالب مجتمع از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌نماید.

کریمی اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه بزرگ آبرسانی روستایی در شهرستان خانمیرزا را  ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
وی تاکید کرد: این طرح آبرسانی روستایی که در ۱۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در حال اجراست در فازهای دیگر هم پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۳:۰۱

20 Jan 2024