۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۵۶۳۵۰

افتتاح سالن ورزشی شهر پردنجان بعد از 15 سال

فرماندار شهرستان فارسان از افتتاح سالن ورزشی شهر پردنجان بعد از 15 سال هم زمان با دهه فجر خبر داد.
افتتاح سالن ورزشی شهر پردنجان بعد از 15 سال
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، پروژه ناتمام سالن ورزشی شهر پردنجان بعد از ۱۵ سال با پیگیری‌های انجام‌شده روند ساخت و تجهیز از سر گرفته شد و در دهه فجر افتتاح می‌شود.
بیش از یک دهه از کلنگ زنی این پروژه می‌گذرد، فونداسیون سالن ورزشی توسط خیرین و مردم شهر انجام شده است.

زیربنای این مکان ورزشی ۴۰۰۰ هزار مترمربع می‌باشد.

شهر پردنجان با جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر و با داشتن جوانانی با پتانسیل ورزشی بالا و علاقه‌مند به امر ورزش نیاز ضروری به ساخت سالن ورزشی داشتند و در همین خصوص مردم، شورای اسلامی شهر و فرماندار شهرستان فارسان با پیگیری‌های که داشتند این انتظار به سر رسید و در دهه فجر امسال این سالن ورزشی افتتاح خواهد شد.

تکمیل سالن ورزشی پردنجان در دستور کار است

سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان در خصوص یکی از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به‌حق مردم شهرستان و خصوصاً مردم شهر پردنجان تکمیل سالن ورزشی این شهر بود که با لطف و کمک همه دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان این مجموعه در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه پروژه ورزشی شهر پردنجان دومنظوره می‌باشد بیان داشت: این پروژه قابلیت استفاده برای ورزش‌های توپی را به صورت استاندارد دارد و در طبقه دوم آن نیز بخش اداری و رختکن می‌باشد.

وی بیان داشت: در طبقه دوم ۳۰۰ مترمربع دیگر برای ورزش‌های رزمی پیش‌بینی شده است که انشا الله در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۷:۰۰

20 Jan 2024