۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۵۶۳۴۸
مدیرکل راهداری جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

هیچ جاده خاکی روستایی در بروجن وجود ندارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در بروجن هیچ جاده خاکی روستایی در آن وجود ندارد و در حوزه راهسازی بیشتر کیفی‌سازی و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان مد نظر است.
هیچ جاده خاکی روستایی در بروجن وجود ندارد
روح‌الله غلامیان در گفتگو با پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرستان بروجن و شهر بلداجی جزء اولین‌ها است.

وی افزود: از مجموع 60 شرکت فعال در حوزه حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری 21 شرکت در شهرستان بروجن فعال است و از مجموع 50 شرکت مسافرتی نیز 10 شرکت در این شهرستان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از 5 میلیون تن باری که از مبدا استان بارگیری می‌شود، نزدیک 2 میلیون تن بار از شهرستان بروجن بارگیری به سایر نقاط کشور حمل می‌شود.

غلامی عنوان کرد: 380 کیلومتر راه در حوزه شهرستان بروجن واقع است که از این میزان تقریبا 213 کیلومتر آن راه‌های اصلی، شریانی و فرعی و 170 کیلومتر آن راه روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان بروجن جزء هفت شهرستانی است که هیچ جاده خاکی روستایی در آن وجود ندارد و رسالت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در حوزه راهسازی بیشتر کیفی سازی و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان بروجن، اضافه کرد: 28 کیلومتر روکش آسفالت راه‌های روستایی، 600 تن لکه‌گیری رودمیکس در سطح جاده‌ها، 270 کیومتر خط کشی معابر و جاده‌ها، نصب 633 تابلوهای انتظامی اخطاری، نصب 400 عدد نیوجرسی، نصب چراغ‌های چشمک‌زن در نقاط پُر حادثه با محوریت سه‌راهی‌ها و... ازجمله این اقدامات هستند.   
 
 انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۳۱:۵۹

19 Jan 2024