۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۶۳۴۷
هنرمند عکاس:

تصمیم‌گیران بودجه باید نگاه ویژه‌تری به فرهنگ و هنر داشته باشند

هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری بودجه‌های فرهنگ و هنر در کشور را بسیار اندک دانست و گفت: تصمیم‌گیران بودجه در کلان کشور باید نگاه ویژه‌تری به بودجه فرهنگ و هنر داشته باشند.
تصمیم‌گیران بودجه باید نگاه ویژه‌تری به فرهنگ و هنر داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، نمایشگاه  عکس زیست بوم شهرستان فارسان آثار «میثم بابایی فارسانی» و «عباس جمشیدی» عصر چهارشنبه در نگارخانه فرهنگ سرای فارسان افتتاح شد.

میثم بابایی فارسانی هنرمند عکاس این نمایشگاه با 17 اثر عکس با موضوعات طبیعت، مستند و اجتماعی در این نمایشگاه حضور دارد.

وی در گفتگو با پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، درباره هدف از ثبت این تصاویر و ارائه آن در این نمایشگاه اظهار کرد: به نمایش گذاشتن جلوه‌ای از جلوه‌های زیبای خداوند بزرگ و نشان دادن طبیعت  زیبا و سبک زندگی مردمان شهرستان فارسان اهداف اصلی من در برپایی این نمایشگاه بود.

این عکاس فارسانی افزود: ثبت عکس‌های طبیعت و دیدن این عکس‌ها برای خود من بسیار حس زیبایی دارد و این طبیعت بکر استان به ویژه شهرستان فارسان به واقع یکی از مکان‌های زیبا ایران زمین است که باید با ثبت این عکس‌ها به همه شناسانده شود.

بابایی درباره مشکلات برپایی نمایشگاه خود عنوان کرد: هزینه چاپ عکس اکنون بسیار زیاد است هر چند حوزه هنری استان کمک بسیاری در برپایی این نمایشگاه برای ما انجام داد ولی امیدوارم با حمایت مسئولان ارشد و اختصاص بودجه بیشتر به مراکز فرهنگی چون حوزه هنری بتوان حمایت‌های بیشتری از هنرمندان استان در برپایی نمایشگاه عکس  و دیگر گونه‌های هنری داشت.

وی یاد آور شد: اختصاص بودجه به کار های فرهنگی بیشتر در سطوح بالا کشور است  و امیدوارم مسئولان کشوری وزن و سهم بودجه فرهنگی را در کلان بیشتر بینند تا بتوان حمایت بیشتری و نمایشگاه‌ها و اتفاقات هنری بیشتری در استان برگزار شود.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۲۶:۵۹

19 Jan 2024