۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۶۳۰۸
نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

ضرورت استقرار نمایندگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خانمیرزا

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: درخواست استقرار نمایندگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان خانمیرزا به وزارتخانه های مربوطه ارسال شد.
ضرورت استقرار نمایندگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در خانمیرزا
به گزارش پایگاه پایگاه خبری«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ، محمد یعقوب باقری نماینده استان در شورای عالی استان‌ها صدور مجوز بمنظور استقرار نمایندگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان خانمیرزا را از ضروریات برشمرد.

باقری افزود: با عنایت به پیگیری‌های انجام شده و نطق اینجانب در اجلاس رسمی شورای اسلامی استان با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص استقرار نمایندگی آن اداره کل در شهرستان خانمیرزا جوابیه‌ای به شورای اسلامی استان واصل شد که در آن قید شده  اطلاعات شهرستان خانمیرزا جهت اخذ مجوز نمایندگی به وزارتخانه ارسال شود بر همین اساس و با عنایت به بند ۱ ماده ۸۷ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهردارن، پیگیری از طریق شورای عالی استان‌ها بعمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان خانمیرزا دارای بنگاه‌های اقتصادی کوچک، بزرگ و متوسط بسیار است، تعدادی از واحدهای بزرگ اقتصادی در این شهرستان مستقر و فعال هستند و اکثر جمعیت فعال این شهرستان شاغل بوده، نیاز به دریافت خدمات از این اداره را دارند و ساختار اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خانمیرزا در سطح کنونی به هیچ وجه پاسخگوی نیاز تعداد بالای مراجعان نیست.

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها اذعان داشت: پیش‌بینی راه‌اندازی نمایندگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره ثبت اسناد و املاک برای ارائه خدمات مناسب به مردم از ضروریات است.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۱:۱۵

15 Jan 2024