۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۵۶۱۸۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری؛

خط قرمز شهید سلیمانی اسلام، انقلاب و ولایت بود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: شهید سلیمانی نخبه و ژنرال بی‌نظیر در تمام دنیا بود، تأثیرگذاری شهید سلیمانی با نام سردار سلیمانی متفاوت بود و هست، شهید سلیمانی الگویی از اسلام است و الگویی از ولایتمداری است.
خط قرمز شهید سلیمانی اسلام، انقلاب و ولایت بود
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»،  سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در حاشیه برگزاری اولین سالگرد خاک‌سپاری شهید گمنام در شهرک صنعتی شهرکرد که هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد شهادت سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داشتم سال گذشته در تدفین و خاک‌سپاری این شهید بزرگوار شرکت کنم و شاهد حضور چشمگیر صنعتگران استان در تشییع پیکر این شهید باشیم.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت : بیش از 40 سال است که این شهدای بزرگوار در غربت ماندند و شاید خود این شهدا خواستند که در گمنامی بماند.

سردار اکبری گفت: شهدای گمنام ستارگان راه زمینی ما هستند و راه را به ما نشان می‌دهند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن بیان اینکه، ریشه و بقای اسلام شیعه از حضرت فاطمه زهرا (س) است و ما هرچه داریم از ایشان است تصریح کرد: در آیات و روایت هم وجود دارد که زمین و دنیا خلق شد به خاطر حضرت زهرا (س) و پس‌ از آن ائمه اطهار از وجود حضرت زهرا بودند.

اکبری بیان داشت: در جنگ هم اگر مشکلی بود و گره‌ای در عملیات ایجاد می‌شد رزمندگان متوسل به حضرت زهرا (س) می‌شدند.

وی ابراز کرد: هم‌زمان با تولد حضرت زهرا (س) تولد بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام راحل است امامی که آمد و اسلام را یک‌بار دیگر زنده کرد و امامی که آمد مصباح یزدی و شهید سلیمانی را پروراند و اسلام را به دنیا معرفی کرد.
 
سردار اکبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 2484 شهید گران‌قدر استان چهارمحال و بختیاری و بخصوص 216 شهید گران‌قدر جامعه کارگری افزود: خدا را شاکر و سپاس گذار باشید که در یک مجموعه‌ای کار می‌کنید که 216 شهید داده است.

وی گفت: در بحث بصیرت افزایی و شبهاتی که روبرو می‌شوند، این سؤال است که چرا جبهه مقاومت در مقابل اسراییل که قدرت چهارم نظامی دنیاست عملیات کردند و یا این عملیات توسط چه کسی انجام‌شده است؟!

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)  بیان کرد: رهبر انقلاب در روزهای اول عملیات طوفان الاقصی فرمودند که این عملیات فلسطینی است و بوسیله آن‌ها طراحی و اجرا شده و ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: ابهت پوشالی و هیمنه فضای اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی شکسته شد و از لایه‌های دفاعی آها به‌صورت زمینی و از ناحیه دریا عبور کردند و آن ابهت پوشالی شکسته شد.

وی ضمن بیان اینکه شهید سلیمانی گفته است اگر از خدا بترسید همه دنیا از شما می‌ترسند عنوان کرد: گنبد آهنین اسرائیلی‌ها با شکست مواجه شد، بعد معنوی تصاویری که از منزل آن‌ها منتشر شد بیانگر آن بود که عکس شهدای جبهه مقاومت و حاج قاسم و رهبر انقلاب بر روی دیوار است، رزمندگان مقاومت گرچه اهل تسنن بودن ولی ذکرشان یا حسین (ع) بود و مقاومتشان علوی و عاشورایی بود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: بچه‌های رزمنده در زمان جنگ یک شاخصه مهم داشتند که این شاخصه جز رفتارهای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود و آن‌هم ولایت مداری است.

وی عنوان کرد: خط قرمز شهید سلیمانی اسلام، انقلاب و ولایت بود، حاج قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و یک دیپلمات به‌تمام‌معنا بود اما در بحث سیاسی و احزاب دخالت نمی‌کرد.
 
سردار اکبری تصریح کرد: شهید سلیمانی نخبه و ژنرال بی‌نظیر در تمام دنیا بود، تأثیرگذاری شهید سلیمانی بانام سردار سلیمانی متفاوت بود و هست، شهید سلیمانی الگویی از اسلام است و الگویی از ولایتمداری است.

در ادامه این یادواره محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سردار دل‌ها را در پیش داریم، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که می‌بایست حتماً گفته شود گمنام کار کردن این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: در گمنام کار کردن است که کار به دل تمام مردم می‌نشیند و خالصانه و بدون ریا ارزش چندین برابر در پیشگاه ذات الهی دارد.

مولوی خاطرنشان کرد: این ویژگی شخصیتی سردار دل‌ها اگر مورد تأکید و مورد رفتار ما قرار بگیرد تحولی رفتاری در جوامع اسلامی و در جوامع بشر دارد و ماهم در هر مسئولیتی که هستیم باید پیرو این ویژگی برجسته سردار دل‌ها باشیم.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۰:۳۲

4 Jan 2024