۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۵۶۰۰۲
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

همزمانی تشییع شهدای دفاع مقدس با ایام فاطمیه دارای ارتباطی پنهانی و معنوی است

امام جمعه شهرکرد گفت: اثر حضور این شهدا، غوغا به پا می‌کند و می‌تواند روح حاضران را جلا دهد، روز یکشنبه شاهد تشییع باشکوه این شهدا در استان باشیم و پیوند با شهدا را به خوبی به نمایش بگذاریم.
همزمانی تشییع شهدای دفاع مقدس با ایام فاطمیه دارای ارتباطی پنهانی و معنوی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه این روز‌ها میزبان شهدای گمنام هستیم که باید از تفحص کنندگان در مناطق جنگی بسیار تشکر کنیم، افزود: اثر حضور این شهدا، غوغا به پا می‌کند و می‌تواند روح حاضران را جلا دهد.

وی گفت: روز یکشنبه شاهد تشییع باشکوه در استان باشیم و پیوند با شهدا را به خوبی به نمایش بگذاریم تا مستکبران بدانند که شما در دفاع از مظلومیت در صحنه‌اید.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین به ایام فاطمیه اشاره و افزود: این ایام فرصت مغتنمی برای فاطمه شناسی است تا ایشان را الگوی زندگی قرار دهیم.

وی با اشاره به روز ۲۷ آذر و شهادت شهید مفتح گفت: این روز آغاز عرصه وحدت حوزه و دانشگاه بود و از برکات دیگر این شهادت، تصویب پیشنهاد ایران برای نامگذاری روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ایران قربانی بزرگ خشونت است و ۱۷ هزار شهید در این راه تقدیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: تا امریکا و صهیونیست وجود دارند و شاهد جنایات آن‌ها در غزه هستیم، این خشونت‌ها هم وجود دارند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: شب یلدا نزدیک است و باید مراقب باشیم اسراف صورت نگیرد و به یاد نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/1027ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۲۳:۴۲:۴۱

15 Dec 2023