۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۶
کد مطلب : ۵۵۹۲۵

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان بلاتکلیف است

یکی از پروژه‌های مهم در شهرستان لردگان ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری است که بلاتکلیف مانده و تاکنون مسئولین برنامه‌ای برای اتمام آن نداشته‌‌اند.
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان بلاتکلیف است
به گزارش خبرنگار «جهانبین نیوز»، شامگاه جمعه جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای حوزه ورزش شهرستان لردگان در محل سالن جلسات فرمانداری و با حضور محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در جمع ورزشکاران و هیأت‌ها ورزشی شهرستان لردگان برگزار شد.

منصور کریم زاده فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به مشکلات موجود در ورزش لردگان گفت: پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان لردگان از جمله چمن‌های مصنوعی سردشت، شهرک، منجرمویی و.... از امکانات اولیه همچون نور کافی برخوردار نیستند، در رابطه با ورزشگاه ۱۵ هزار نفری لردگان مکاتبات بسیاری داشتیم و مجوز‌های لازم اخذ شده، اما مسئولین استانی پیگیر این پروژه نیستند و روند پیشرفت کار با کندی صورت می‌پذیرد و این در حالی است که این ورزشگاه جز مطالبات به حق مردم لردگان است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان لردگان دارای ساختمان اداری مناسب نمی‌باشد، از نیروی انسانی کافی برخوردار نیست، خانه جوان لردگان نیمه کاره رها شده، اماکن ورزشی از جمله زمین چمن تختی و استخر شهید الیاس ارجمند نیاز به تعمیرات اساسی دارند و از همین‌جا از مدیرکل ورزش و جوانان استان مطالبه می‌کنیم که به مشکلات ورزش لردگان با اولویت رسیدگی نمایند.

حسین بابامیر نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی که اظهار داشت: مواضع و دیدگاه‌های بیان شده از سوی مسئولین هیأت‌های ورزشی و درد دل‌هایی که داشتند همگی مورد تأیید ما و مهر تأییدی بر آن‌ها خواهیم زد و خطاب به
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: شاه بیت درخواست‌های این عزیزان می‌شود کمبود امکانات و فضای ورزشی، کمبود تجهیزات، نبود وسیله نقلیه و ایاب و ذهاب، نبود خانه ورزشکار و مشکلات متعددی که در این حوزه وجود دارد و مدیرکل ورزش و جوانان که متولی ورزش استان می‌باشند باید هرچه سریع‌تر جهت رفع این مشکلات اقدام نمایند.

در پایان محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان، گفت: خوشحالم که در جمع ورزشکاران و مسئولین ورزشی لردگان هستم و اگر بخواهم مشکلات حوزه ورزش لردگان را نام ببرم باید آنان رو به دو دسته کلان و کوچک دسته بندی کنیم، که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری که تا حدودی مجوزها آن اخذ شده و منتظر مجوز ماده ۲۳ آن هستیم می‌توان نام برد و همچنین مشکلاتی از قبیل سیستم‌های گرمایشی و نور اماکن ورزشی و کمک هزینه به هیأت‌های ورزشی که با تزریق بودجه سعی بر رفع این مشکلات در کوتاه مدت داریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۲۷:۱۰

9 Dec 2023