۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۵۵۸۱۵
امام‌جمعه فارسان:

پیروزی شان اصلی و قطعی مردم فلسطین است

امام‌جمعه فارسان گفت: فشاری که امروز فلسطین تحمل می‌کند منجر به پیروزی کامل نیز خواهند شد و طعم شیرین آن را خواهند چشید، هرچند هم اکنون هم پیروز میدان هستند.
پیروزی شان اصلی و قطعی مردم فلسطین است
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: هرچند ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی در حماسه طوفان الاقصی به‌صورت کامل بیان نشده است؛ اما یکی از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی، شکوهمندی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: مقاومت مردم غزه صحنه‌های اعجاب‌آوری را از بسیج مردم دنیا رقم‌زده و دستاوردی جهانی را به وجود آورده است که صهیونیست‌ها حتی فکر آن را هم نمی‌کردند. این جنگ، نه‌فقط جنگ فلسطین و اسرائیل، نه جنگ مقاومت و استکبار، نه جنگ کفر و اسلام که جنگ شرافت انسانی و رذالت و خباثت شیطانی است. جنود شیطان و دنیای کفر هر آنچه در اختیار دارد برای رژیم رذل و خبیث صهیونیستی با تمام قوا به میدان آورده، اما مردم غزه جز خدای متعال کسی را ندارند و این یعنی همه‌چیز دارند.

وی تصریح کرد: مقاومت با طولانی شدن و فرسایشی شدن مشکلی ندارد، بدانید که به نفع مقاومت است، بعضی‌ها در دلشان نگرانی دارند، بدانید که هرچه بیشتر فرسایشی شود به نفع مقاومت است؛ اما قطعاً صهیونیست‌ها هم نمی‌توانند تحمل کنند که جنگ طولانی شود، دقت مقاومت این است که به‌نوبت دارد از نیروهایش استفاده می‌کند، با ورود عراق و سوریه و یمن به عرصه، زندگی به کودک کشان خبیث تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود و با هر اقدام پیامی هم به آمریکا و اسرائیل پلید می‌دهند.

حجت‌الاسلام ملک پور اظهار داشت: اکنون وضعیتی شده که صهیونیست‌ها به وعده‌های آمریکایی‌ها هم دیگر اعتماد ندارند. ازیک‌طرف آمریکا به صهیونیست‌ها وعده می‌دهد که من نخواهم گذاشت سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار بگیرد و جنگ به آن سرزمین‌ها برسد تا این را می‌گوید بلافاصله مقاومت هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را که اراده می‌کند یک ضربه می‌زند و یک موشکی به همان‌جا می‌زند یعنی دست برتر در اختیار مقاومت است.

وی گفت: بااین‌حال رهبران حماس این‌طور نیست که از دیپلماسی کناره گرفته باشند. توقف درگیری‌ها و آتش‌بس را استقبال می‌کنند. حسن نیت خودشان را هم برای آزادی اسرای خارجی و تبادل اسرای صهیونیستی نشان دادند. دائم هم گفتند اما صهیونیست‌های خبیث ژست مذاکره می‌گیرند اما سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی افزود: امروز کمکی که مردم دنیا به جریان مقاومت می‌کنند همین اجتماعات میلیونی است که برپا می‌شود، واقعاً آثار بسیار بالایی دارد. در خود آمریکا ببینید چه جمعیت‌هایی بیرون می‌آید. در ایالت‌های مختلفش تگزاس را دیدید ایالت‌های مختلف را دیدید که چگونه جمعیت بیرون می‌آید؛ و آقا هم به طنز به بسیج انگلیس اشاره کردند. معلوم می‌شود در همه ایالت‌ها و همه کشورهای خارجی این بسیج تشکیل‌شده. ظاهراً خودشان مدیریت می‌کنند و خودشان تجمع جمع می‌کنند. حالا بچه‌ها باید بروند آنجا دفتر بزنند و ثبت‌نام کنند، این‌ها لااقل بدون پرونده نباشند:

امام‌جمعه فارسان در پایان گفت: جمعیتی که امروز ضد استکبار و ضد صهیونیست‌ها است بالا است، مردم دنیا کاملاً متوجه دروغ‌های آمریکا و حقوق بشری که از آن دم می‌زنند شده‌اند. یک نکته دلگرم‌کننده هم بگویم؛ ما از دستورات دینی این را می‌فهمیم که هرچه سختی و فشار بالاتر برود فرج و گشایش حتمی و زودتر خواهد بود، فشاری که امروز فلسطین تحمل می‌کند منجر به پیروزی کامل نیز خواهند شد، هرچند هم اکنون هم پیروز هستند.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۶:۵۰

29 Nov 2023