۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۵۵۸۰۷
مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی هاشم(ع):

خانه تکواندو در شهرستان لردگان افتتاح شد

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی هاشم(ع)گفت: خانه تکواندو «شهدای بسیج» شهرستان لردگان بااعتبار بالغ‌بر5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
خانه تکواندو در شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش«جهانبین نیوز»، احمد الله‌وردی مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان گفت: خانه تکواندو "شهدای بسیج" در محل سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت لردگان به مناسبت هفته بسیج در ۵ آذر با حضور مسئولین، امام‌جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و  جمعی از ورزشکاران شهرستان لردگان افتتاح شد.

احمد الله‌وردی افزود: این خانه تکواندو علاوه بر استفاده در رشته تکواندو، قابلیت استفاده برای سایر رشته‌های رزمی دیگر را هم دارد.

 وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام باارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان در کنار این سالن تعبیه‌شده است که جمعاً برای راه‌اندازی آن مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بسیجیان و جوانان و اقشار مختلف مردم استفاده کنند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: افتتاح و راه‌اندازی این مکان  ورزشی می‌تواند گام بلندی در جهت توسعه ورزش بسیج و همچنین ورزش  شهر لردگان باشد.

گفتنی است؛ خانه تکواندو شهدای بسیج لردگان با حضور فرماندار و امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان لردگان هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) افتتاح شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۴۹:۰۰

27 Nov 2023