کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی هاشم(ع):

خانه تکواندو در شهرستان لردگان افتتاح شد

6 آذر 1402 ساعت 12:41

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی هاشم(ع)گفت: خانه تکواندو «شهدای بسیج» شهرستان لردگان بااعتبار بالغ‌بر5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.


به گزارش«جهانبین نیوز»، احمد الله‌وردی مسئول تربیت‌بدنی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان گفت: خانه تکواندو "شهدای بسیج" در محل سالن ورزشی صالحین ناحیه مقاومت لردگان به مناسبت هفته بسیج در ۵ آذر با حضور مسئولین، امام‌جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و  جمعی از ورزشکاران شهرستان لردگان افتتاح شد.

احمد الله‌وردی افزود: این خانه تکواندو علاوه بر استفاده در رشته تکواندو، قابلیت استفاده برای سایر رشته‌های رزمی دیگر را هم دارد.

 وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های بدن‌سازی و پرورش اندام باارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان در کنار این سالن تعبیه‌شده است که جمعاً برای راه‌اندازی آن مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بسیجیان و جوانان و اقشار مختلف مردم استفاده کنند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تصریح کرد: افتتاح و راه‌اندازی این مکان  ورزشی می‌تواند گام بلندی در جهت توسعه ورزش بسیج و همچنین ورزش  شهر لردگان باشد.

گفتنی است؛ خانه تکواندو شهدای بسیج لردگان با حضور فرماندار و امام‌جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان لردگان هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به‌فرمان حضرت امام خمینی(ره) افتتاح شد.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 55807

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/55807/خانه-تکواندو-شهرستان-لردگان-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir