۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۵۵۷۷۲
خطیب موقت نماز جمعه لردگان:

بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص و عشق به خدا هستند

حجت الاسلام امین خالدی امام جمعه موقت لردگان گفت : یجاهدون فی سبیل الله به این معناست که بسیجیان همواره در  میدان و عرصه‌های مختلف الهی حضور دارند. خدمت به محرومین در اردوهای جهادی، کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، کمک‌های مومنانه، حضور فعالانه در بحث امنیت و مبارزه با استکبار و زیاده خواهان از خدمات بسیجیان می باشد.
بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص و عشق به خدا هستند
به گزارش خبرنگار « جهانبین نیوز » ، حجت الاسلام امین خالدی امام جمعه موقت لردگان با اشاره به  سالروز تشکیل بسیج گفت: پنجم  آذر مصادف است با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل در سال ۵۸  .
 
وی افزود: یجاهدون فی سبیل الله به این معناست که بسیجیان همواره در  میدان و عرصه‌های مختلف الهی حضور دارند. خدمت به محرومین در اردوهای جهادی، کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، کمک‌های مومنانه، حضور فعالانه در بحث امنیت و مبارزه با استکبار و زیاده خواهان از خدمات بسیجیان می باشد.

 حجت الاسلام خالدی تصریح کرد : بسیج و بسیجیان مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا ،عشق به اسلام، عشق به شهادت و مردمی بودن هستند. بسیجی یعنی پایبند به اصول و مبانی دینی و توانمند در برخورد با هرگونه تهدید فرهنگی و نظامی که دشمنان در سر دارند.

 ایشان در فراز دیگری از خطبه دوم با اشاره به لزوم حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین گفت : روز چهارشنبه ۸ آذرماه  روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین است. فلسطین مظلوم و مقتدر، فلسطینی که مردمانش الان به همه جهان جهانیان درس مقاومت آزادگی نشان می‌دهند. فلسطینی که با عملیات طوفان الاقصی هیمنه و ابهت استکبار مخصوصاً اسرائیل را شکست . فلسطینی که به فرموده مقام معظم رهبری ،اسرائیل را ضربه فنی کرده است.

 ایشان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه  گفت: این حملات ناجوانمردانه وحشیانه هوایی به بیمارستان‌ها، مدارس، منازل مردم و غیرنظامیان نشانه عجز و ناتوانی این غده سرطانی است. منش این غده سرطانی نامردی است، حرکات یک حیوان وحشی زخمی شده است که در محاسباتش دچار اشتباه شده است. در مقام عمل اسرائیل (با تمام حمایت‌های نظامی آمریکا و دیگر دولت‌ها و نهادهای غربی) تنها زورش به زنان و کودکان و خبرنگاران و دیگر غیرنظامیان رسید و تا توانست بیمارستان و مدارس و پناهگاه‌ها را مورد هجوم قرار داد.

 حجت الاسلام خالدی در پایان با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم منحوس صهیونیستی گفت:  آن چیزی که بر همگان مسلم شده است این است که رژیم منحوس پس از پس از عملیات طوفان الاقصی برای دومین بار در دو ماه گذشته شکست مفتضحانه‌ای را از نظر نظامی و امنیتی تجربه کرده است زیرا در هجوم زمینی به غزه هیچ کدام از دستاوردهایش را به دست نیاورد نه نابودی حماس و سران آن، نه کوچ هزاران فلسطینی به مصر و نه آزادی اسرای اسرائیلی

انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۶:۱۶:۴۸

24 Nov 2023