۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۵۱۵۵
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

دمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از نظر دمایی تا پایان هفته خصوصاً در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دمای هوا را در سطح استان انتظار داریم.
دمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد
سعید قطره در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی طی هفته جاری آسمان چهارمحال و بختیاری در غالب ساعات صاف است.

وی با بیان اینکه برای ساعات بعدازظهر وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود تصریح کرد: وزش باد خصوصاً برای امروز تا پایان هفته خیزش گرد و خاک محلی را به دنبال دارد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای ساعات ابتدایی روز با توجه پایداری جو غبار رقیق صبحگاهی در بخش‌هایی از استان خصوصاً برای شهرکرد پیش‌بینی می‌شود.

قطره گفت: برای امروز و فردا با توجه به افزایش سرعت وزش باد در اصفهان و خیزش گرد و خاک در این استان، احتمال انتقال ذرات آلاینده به بخش‌های شرقی چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: از نظر دمایی تا پایان هفته خصوصاً در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دمای هوا را در سطح استان انتظار داریم.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرکرد و بروجن با ثبت کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌ها و لردگان با ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان معرفی شدند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۵:۰۷

18 Sep 2023