۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۵۴۵۶۲

شرایط استقلال نگران کننده است/ فعلا قصد خداحافظی از فوتبال ندارم

بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت استقلال گفت: استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و برای تیم بزرگی چون استقلال این شرایط باورکردنی نیست. مدیریت ضعیف، استقلال را به این روز انداخته است. تیم‌ها برای شروع فصل برنامه‌ریزی دقیق می‌کنند و نفرات موردنظر کادر فنی را جذب می‌کنند اما استقلال در اوج یارگیری مدیرش استعفا می‌دهد و باشگاه دچار بحران می‌شود.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بی‌تجربگی حجت کریمی و تغییرات پی‌درپی استقلال را وارد حاشیه کرد. یکی از اشتباهات کریمی این بود که به دنبال جذب بیرانوند رفت. مشخص بود که بیرانوند چون مهره اصلی پرسپولیس است به استقلال نخواهد آمد اما مدیران کم‌تجربه استقلال تمام‌وقت خود را صرف این انتقال کردند و از مسیر اصلی دور شدند و در آخر هم بیرانوند با دهن‌کجی به مدیران استقلال بازهم با پرسپولیس قرارداد بست.

حمودی در ادامه خاطرنشان کرد: پس‌لرزه‌های نگرفتن بیرانوند و جذب بازیکنان جدید باعث شد تا کریمی که تحت‌فشار زیادی بود استعفا داده و علی خطیر جانشین او شود تا بازهم شاهد تغییر در سطح مدیریت باشگاه استقلال باشیم. حالا خطیر کار سختی پیش رو دارد او باید به فکر جذب بازیکنان جدید، پرداخت مطالبات بازیکنان داخلی و خارجی باشد و تلاش کند تا به تیم آرامش را منتقل کند، درست برخلاف استقلال سایر تیم‌های مدعی در آرامش کامل و بدون دغدغه نفرات موردنظر را جذب کرده و خود را آماده شروع لیگ می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس بعد از حواشی بیرانوند به‌سرعت خود را جمع کرد و اجازه نداد آرامش تیم برهم زده شود اما استقلال چون مدیریت صحیح نداشت اسیر حواشی شد و کار از دست مدیران خارج شد و می‌بینیم تبعات این اشتباهات مدیریتی همچنان ادامه دارد.

حمودی در خصوص شرایط نکونام در این روزهای سخت گفت: جواد را چون همبازی بودیم به‌خوبی می‌شناسم، او تنها گزینه‌ای بود که هواداران قبولش دارند، او کارش را خیلی جدی شروع کرد اما مشکلات متعدد کار برای نکونام سخت کرده، نبود بازیکن، عدم جذب نفرات موردنظر و مشکلات مالی باعث شده تیم با نفرات کم تمرین کند، تنها ۲۰ روزبه شروع لیگ باقی‌مانده اما هنوز استقلال کامل نشده و این‌یک اتفاق تلخ برای تیمی است که مدعی قهرمانی در لیگ خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال با این شرایط در لیگ بیست و سوم موفق خواهد شد؟ گفت: من در این تیم بازی و مشکلاتش را لمس کردم. می‌دانم مسائل مالی به این تیم ضربه می‌زند. خود من بااینکه چندین سال است از این تیم جدا شدم ولی هنوز بخشی از طلبم را دریافت نکردم اما تا به امروز درباره‌اش صحبت نکرده‌ام. استقلال اگر با این وضعیت پیش برود شک نکنید موفق نخواهد شد مگر اینکه در چند روز آینده اتفاقات دیگری رخ دهد و خواسته‌های نکونام برآورده شود.

وی در خصوص دیدار زودهنگام سرخابی‌ها در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: تجربه زیادی در دربی دارم و در آن زمان چندین بار پرسپولیس را شکست دادیم، بهترین زمان برای دربی هفته هشتم تا یازدهم است، تیم‌ها شکل واقعی خود را پیداکرده‌اند و بازی جذاب‌تر می‌شود، اما اگر استقلال و پرسپولیس بتوانند در چهار هفته اول امتیازات لازم را به دست بیاورند دربی دیدنی‌تر خواهد شد.

علی حمودی که در تیم استقلال ملاثانی بازی می‌کند، درباره شگفتی سازی این تیم در جام حذفی فصل گذشت هم گفت: استقلال ملاثانی با توجه به مدیریت غلط در حال نابودی است و هیچ‌کس به فکر این تیم نیست و نامش در لیگ یک وجود ندارد. در ورزش ما و خصوصاً فوتبال مدیران متفاوتی را شاهد هستیم عده‌ای به ورزش و توسعه آن علاقه‌مند هستند وعده‌ای هم نه. این دوگانگی به ورزش ما لطمه‌های زیادی زده است.

حمودی پاسخ به این سؤال که چه زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کند؟ گفت: در حال حاضر شرایط جسمانی من طوری است که می‌توانم بازی کنم، به مربیگری هم علاقه دارم و در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم و تلاش می‌کنم بادانش کامل و روز دنیا وارد عرصه مربیگری شوم.


 انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۸:۰۵

15 Jul 2023