۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۴۵۱۹
روایت بازیکن تیم هندبال جوانان دختر ایران از قهرمانی آسیا؛

فتوتی: خوشحالم که دوباره جهانی شدیم/ همه تیم‌ها با تمام قوا آمده بودند

بازیکن تیم هندبال جوانان دختر ایران گفت: سطح مسابقات هندبال جوانان دختر قهرمانی آسیا تا یک جاهایی از آسیا هم بالاتر بود.
فتوتی: خوشحالم که دوباره جهانی شدیم/ همه تیم‌ها با تمام قوا آمده بودند
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ تیم هندبال جوانان دختر ایران در هفدهمین دوره مسابقات هندبال  جوانان دختر قهرمانی آسیا موفق شد تا به رتبه پنجم دست پیدا کند و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

زهرا فتوتی یکی از ستاره‌های تیم ما در این رقابت‌ها بود. فتوتی درباره عملکرد تیم دختران ایران در هندبال جوانان قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار دانا اظهار داشت: در دور گروهی نتایج خوبی گرفتیم و موفق شدیم به‌عنوان سومین گروه بالا بیایم. دو بازی با ازبک و هند داشتیم. این دو تیم، تیم‌هایی بودند که ما یک تجربه‌ بازی سال پیش با آن‌ها داشتیم، بنابراین با یک آنالیز کامل‌تری توانستیم وارد بازی شویم و نتیجه هم به دست آوردیم. 

وی افزود: 2  بازی هم با چین و چین تایپه قدرت‌های آسیا داشتیم که یک تجربه‌ی خیلی بزرگی برای ما بود و توانستیم با یکی از قدرت‌های آسیا روبرو شویم و در برابرشان بازی کنیم. این دو بازی باعث شد که ما حداقل عملکرد خودمان را بسنجیم و نقاط ضعفمان را پیدا کنیم. سخت‌ترین بازی هم به نظرم در برابر تایپه بود به خاطر اینکه علاوه بر اینکه آن‌ها را دست‌کم گرفتیم، فوق‌العاده ازنظر سرعت از ما سرتر بودند و ما کلاً غافلگیر شدیم.

فتونی در ادامه گفت: در مرحله بعدی هنگ‌کنگ میزبان و قزاقستان را شکست دادیم و نتایج خوبی گرفتیم. باوجوداینکه هنگ‌کنگ میزبان بود و تیم سرعتی بود، آن‌ها را دست‌کم نگرفتیم. قزاق‌ها هم تیم قدرتی هستند و با آن‌ها بازی نفس‌گیر و نزدیکی داشتیم و درنهایت موفق شدیم این تیم را شکست داده و سهمیه جهانی را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: سطح مسابقات، کیفیت بازی‌ها و تیم‌هایی که آمده بودند عالی بود و حداقل می‌شود گفت که سطح مسابقات از آسیا هم تا یک جاهایی بالاتر بود. ازلحاظ میزبانی هم تمام کیفیت‌های لازم را داشتند. به‌ویژه اینکه این رقابت‌ها حکم کسب سهمیه برای مسابقات جهانی را داشت و همین سبب شده بود تا تمامی تیم‌ها با تمامی قوا بیایند و خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتیم و دوباره جهانی شدیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۷:۱۴

11 Jul 2023