۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۵۴۴۹۴

کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.
کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!

به گزارش جهانبین نیوز محمد نوری در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال گفت: وضعیت برای استقلال خوب نیست، ضعف مدیریت باعث شد تا استقلال به حاشیه برود، عدم برنامه ریزی صحیح مدیریت و نبود قانونمندی برای همه تیم‌ها باعث شد تا یک تیم به راحتی برایش پول تزریق شود اما تیم دیگر نه.

وی خاطر نشان کرد: بحث بیرانوند را به وجود آوردند، نمایش مسخره‌ای که باعث شد مدیران بی تجربه استقلال از مسیر اصلی دور شوند و فراموش کنند که باید به فکر جذب بازیکن باشند، بنابراین شرایط برای استقلال سخت شد تا تلاش‌های نکونام بی اثر بماند.

نوری تاکید کرد: مدیر عامل باید هرچه زودتر انتخاب شود، نباید نقل و انتقالات را براحتی به حریفان واگذار کنیم، مدیران استقلال اسیر نمایش بیرانوند شدند، او هم به قول خود پایبند نبود، هواداران را سرگرم کردند تا استقلال از فصل نقل و انتقالات عقب بماند ولی تیم‌هایی چون سپاهان و تراکتور بخوبی یار گیری کردند.

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و استعفای او گفت: کریمی عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت، او و معاونش دوست نداشتند نکونام موفق باشد در بدترین زمان سرمربی را تنها گذاشتند، کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند و براحتی استقلال را ترک کردند و برای آنها مهم نیست که چه بلایی سر استقلال و هوادارانش خواهد آمد، متاسفانه برای استقلال پول نیست اما برای حریف همیشه هست، وزارت ورزش که متولی دو تیم است باید پاسخگو باشد و ما باید تنها امیدوار باشیم که شرایط برای استقلال تغییر مثبت داشته باشد.

وی با انتقاد از اختلافی که بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد گفت: مدتهاست که علیه استقلال شیطنت و می‌کنند و حاشیه بوجود می‌آورند، استقلال در حال از دست دادن زمان است و باید زودتر مشکلات استقلال حل شود اما یک سوال باقی می‌ماند چطور مسولان برای پولی که به پرسپولیس داده شد ورود نکرده و براحتی از آن گذشتند اما برای استقلال مو را از ماست بیرون می‌کشند، چرا در قرار داد و آپشن های پرسپولیس ورود نمی‌شود ولی برای استقلال همه چیز زیر ذره بین است، اعتراض استقلال به همین اختلافات است که کاملاً علنی شده و کسی هم پاسخگو نیست.

محمد نوری در خصوص عملکرد و شرایط این روزهای نکونام گفت: جواد کار بسیار سختی دارد او تنها نیست و هواداران و پیشکسوتان در کنار او هستند تنهایش نخواهند گذاشت و از او حمایت خواهند کرد، او نباید دلسرد شود و با تمام قوا باید به کارش ادامه دهد چشم امید هواداران به نکونام است که در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفت و بطور حتم روزهای سختی در پیش خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال مظلوم واقع شدند آنها عاشق استقلال هستند، از سرمربی حمایت می‌کنند و نمی‌گذارند که نکونام تنها بماند، خواسته آنها تزریق پول، آمدن مدیر فوتبالی و کارآمد است، هواداران نگران جذب بازیکن هستند و در هر شرایطی کنار تیمشان هستند و تنها خواسته آنها این است که وزارت ورزش که متولی سرخابی هاست دوتیم را به یک اندازه کمک کند و رنگی به دوتیم نگاه نکند.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۱۳:۵۴

9 Jul 2023