۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۵۱۸۴۲
فرمانده نيروی انتظامی شهرستان اردل خبرداد؛

بهره‌مندی 400 نفر از خدمات مشاوره رايگان نيروی انتظامی اردل

فرمانده نيروی انتظامی شهرستان اردل از بهره‌مندی 600 نفر از خدمات مشاوره رايگان نيروی انتظامی در هفته نيروی انتظامی در شهرستان اردل خبر داد.
بهره‌مندی 400 نفر از خدمات مشاوره رايگان نيروی انتظامی اردل
سرهنگ صادق رضايی فرمانده نيروی انتظامی شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اصحاب رسانه این شهرستان در راستای «صيانت از امنيت» همکاری و تعامل خوبی با نيروی انتظامی دارند.

وی با بيان اينکه اطلاع‌رسانی واقيت‌ها از اهميت بالايی برخودار است، تصريح کرد: انعکاس اخبار شفاف و دقيق سبب می‌شود که شايعات احتمالی به‌وجود آمده در جامعه و فضای مجازی خنثی شود.

فرمانده نيروی انتظامی شهرستان اردل با اشاره به فعاليت‌های انجام شده در مرکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان اردل در طول هفته نيروی انتظامی گفت: دو ايستگاه مشاوره رايگان در شهرستان اردل در هفته نيروی انتظامی برپا شد که در زمينه روانشناسی، مددکاری اجتماعی و روانبخشي به  400 نفر خدمات رايگان ارائه شده است.

رضایی به نقشه های شوم دشمنان و حوادث اخير اشاره و بيان کرد:ريشه اصلی اغتشاشات اخير ناتوانی دشمن در پذيرش ايرانی قوی و مستقل است که در برابر انواع نقشه های دشمنان ايستادگی می‌کند و اجازه پياده‌سازی توطئه آنها را نمی‌دهد.

انتهای پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۴۲:۵۳

15 Oct 2022