۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۵۱۷۸۹
امام جمعه موقت شهر اردل؛

دشمني دشمنان با ايران قوي است

حجت الاسلام سيد ياسين حسيني گفت:دشمني دشمن با کشور ما ديگر صرفا بر سر جمهوري اسلامي نيست بلکه با ايران قوي و مستقل است.
دشمني دشمنان با ايران قوي است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید ياسين حسيني امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با بيان اينکه تقوا و صبر کليد رسيدن به پيروزي و سعادت است، اظهار داشت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس افرادي وجود داشتند که جان خود و حتي فرزندانشان را فدا کردند و در مقابل کساني هم بودند که مسير فتنه‌گري را انتخاب کرده و به دنبال جاه‌طلبي و فتنه‌انگيزي بودند، اگر انسان تقوا داشته باشد، در پيشگاه خداوند سربلند است.
 


دشمني دشمنان با ايران قوي است

حجت الاسلام  سيد ياسين حسيني در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به فرمايشات رهبر انقلاب اسلامي در مراسم مشترک دانش آموختگي دانشجويان دانشگاههاي افسري نيروهاي مسلح در خصوص اين حوادث اخیر که فرمودند: با صراحت مي‌گويم اين حوادث طراحي امريکا، رژيم صهيونيستي و دنباله‌روهاي آنها است. مشکل اصلي آنها با ايران قوي و مستقل و پيشرفت کشور است اظهار کرد:دشمني دشمن با کشور ما ديگر صرفا بر سر جمهوري اسلامي نيست بلکه با ايران قوي و مستقل است.

حسيني افزود: دشمنان موج تشيع هراسي راه انداخته اند و از سويي با نيروهايي فريب خورده و  در حال ايجاد تفرقه هستند و از طرفي ايران هراسي و انقلاب هراسي را در منطقه غرب آسيا پيش مي برند.

وی با بيان اينکه خواص بايد اعلام موضع و روشنگري کنند بيان کرد: زمان به ميدان آمدن آحاد مردم و خواص براي روشنگري و آگاهي هيجان زدگان است.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۰۶:۵۱

7 Oct 2022