۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۵۰۰۴۲
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

دشمن به دنبال شبهه افکنی و تلقین سازش به مردم است/راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم

خطیب نمازجمعه شهرکرد گفت: راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم،دشمن می‌خواهد شبهه افکند و سازش را به مردم تلقین کند و برخی‌ از بزدلان داخلی نیز همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند.
دشمن به دنبال شبهه افکنی و تلقین سازش به مردم است/راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه راهی جز مقاومت در برابر استکبار جهانی نداریم، گفت: امروز آثار مقاومت را می‌بینیم ، انقلاب اسلامی با مقاومت ۴۳ سال جلو آمده که دشمن می‌خواهد شبهه افکند و سازش را به مردم تلقین کند و برخی‌ از بزدلان داخلی نیز همین حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آمریکا و ناتو متم اصلی تحرکات اخیر روسیه و اوکراین هستند، و این راه و رسم غرب است که جز جنگ و خون ریزی چیزی از آن مشاهده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه  هرگاه  دستگاه‌های اداری پاسخگوی مردم نبودند مراجعات به دفتر بیشتر شده است گفت: با وجود اینکه ما مسئولیت اجرایی نداریم و بودجه و امکاناتی در دست ما نیست اما این نشان می‌دهد که هرگاه مراجعت به ما زیاد شد یعنی اینکه مردم در دستگاه‌های اداری پاسخ خود را نگرفتند که متأسفانه این روزها مراجعات به ما زیاد شده و این حاکی از این است که دستگاه‌های اداری باید  بیشتر پاسخگوی مطالبات مردم باشند و افراد را قانع و راهنمایی کنند.

نکونام با اشاره به اینکه مراقب باشیم نظر خدا از ما برنگردد، بیان داشت: اگر نظر خدا از ما برگشت یأس و ناامیدی بر ما غالب می‌شود که قدم مهم در این راستا مراقبت از رفتار و اعمالمان است.

انتهای پیام/1027ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۱۱:۰۱

25 Feb 2022