۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۵۹۴۲

خدمات شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری غیر حضوری شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق و قدرت چهارمحال و بختیاری گفت: از اول آذر ماه 40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عمومی مردم قرار می گیرد.
خدمات شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری غیر حضوری شد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق و قدرت در جلسه شورای هماهنگی راه اندازی  واطلاع رسانی "اپلیکیشن برق من " گفت : به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک ، حذف مراجعات حضوری ،  حفظ  سلامت جان شهروندان در شرایط موجود بیماری کرونا و کاهش اتلاف وقت ، از اول آذر ماه  40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عمومی مردم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:  مسئولین خدمات مشترکین و برخی از معاونین ومدیران این شرکت برگزار شد کلیه بخش های این اپلیکیشن و نحوه کار با آن ، بصورت جداگانه مورد تحلیل وتشریح قرار گرفت و سایر مسائل و ابهامات آن  ثبت وبررسی شد.

 فرهزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد گفت : از عموم مردم سطح استان می خواهیم بصورت حضوری به امور برق شهرستانها مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن  پیگیری ودریافت کنند.

گفتنی است اپلیکیشن برق من در چهار محور صورت حساب ، خدمات مشترکین ، برق امید ، اعلام خاموشی و بهره برداری  ؛ 40 خدمت حوزه برق را به عموم مردم ارائه می دهد و از طریق کافه بازار ، وب سایت شرکت توزیع برق استان به ادرس www.chb-edc.ir   و یا لینک https://saapa.ir/mobil_app قابل دانلود ونصب برروی گوشی تلفن همراه می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۳۱:۳۹

18 Nov 2020