کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمات شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری غیر حضوری شد

28 آبان 1399 ساعت 10:19

مدیر عامل شرکت توزیع برق و قدرت چهارمحال و بختیاری گفت: از اول آذر ماه 40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عمومی مردم قرار می گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع برق و قدرت در جلسه شورای هماهنگی راه اندازی  واطلاع رسانی "اپلیکیشن برق من " گفت : به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک ، حذف مراجعات حضوری ،  حفظ  سلامت جان شهروندان در شرایط موجود بیماری کرونا و کاهش اتلاف وقت ، از اول آذر ماه  40 خدمت شرکت توزیع نیروی برق در حوزه های خدمات مشترکین و بهره برداری بصورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عمومی مردم قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد:  مسئولین خدمات مشترکین و برخی از معاونین ومدیران این شرکت برگزار شد کلیه بخش های این اپلیکیشن و نحوه کار با آن ، بصورت جداگانه مورد تحلیل وتشریح قرار گرفت و سایر مسائل و ابهامات آن  ثبت وبررسی شد.

 فرهزاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد گفت : از عموم مردم سطح استان می خواهیم بصورت حضوری به امور برق شهرستانها مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن  پیگیری ودریافت کنند.

گفتنی است اپلیکیشن برق من در چهار محور صورت حساب ، خدمات مشترکین ، برق امید ، اعلام خاموشی و بهره برداری  ؛ 40 خدمت حوزه برق را به عموم مردم ارائه می دهد و از طریق کافه بازار ، وب سایت شرکت توزیع برق استان به ادرس www.chb-edc.ir   و یا لینک https://saapa.ir/mobil_app قابل دانلود ونصب برروی گوشی تلفن همراه می باشد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 45942

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45942/خدمات-شرکت-توزیع-نیروی-برق-چهارمحال-وبختیاری-غیر-حضوری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir