۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۵۷۳۰۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

93 درصد از مجموع اعتبارات سال 1402 محقق شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر ریاست جمهور به استان در سال 1402 معادل 6 هزار و 469 میلیارد تومان بوده و میزان تحقق آن 93 درصد است.
93 درصد از مجموع اعتبارات سال 1402 محقق شد
حمیدرضا منتظری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، در خصوص عملکرد اعتبارات چهارمحال و بختیاری در سال 1402، اظهار کرد: این عملکرد شامل میزان تحقق تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر اول رئیس جمهور به استان، اقدامات شاخص در حوزه اعتبارات در سال گذشته، اعتبارات جاری و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و تخصیص کل اعتبارات است.

وی درخصوص میزان تحقق تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر اول رئیس جمهور به استان، افزود: تعهد این سازمان در سال 1401 برابر با 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود که 73 درصد آن تحقق پیدا کرد و در سال 1402 نیز 3 هزار و 536 میلیارد تومان بود که 111 درصد آن محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد اعتبارات جاری و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ادامه داد: اعتبارات جاری در سال 1402 برابر با 845 میلیارد تومان بود که 119 درصد آن محقق شد و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان نیز برابر یک هزار و 255 میلیارد تومان است که 60 درصد آن محقق شده.

منتظری عنوان کرد: مجموع اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری در سال 1402 معادل 6 هزار و 469 میلیارد تومان است که کل تخصیص آن 6 هزار و 28 میلیارد تومان است و میزان تحقق آن 93 درصد است.

وی در ادامه پیرامون اقدامات شاخص در حوزه اعتبارات در سال گذشته، خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال 1402، پرداخت کامل پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان در سال 1401، پیگیری مستمر تخصیص طرح‌های اولویت‌دار و پیشران در توسعه استان در حوزه‌های مختلف ازجمله آب، راه، درمان و... همچنین تفاوت معنی دار درصد تخصیص طرح‌های کلان استان نسبت به سال گذشته و... ازجمله این اقدامات هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین بازگشت کامل منابع فروش اموال و دستگاه‌های اجرایی استان، صدور اولین ابلاغ در سطح کشور از فروش اموال برای کمک به اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی استان، ارائه راهکار با همکاری امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور برای صدور تخصیص به دستگاه‌های اجرایی فاقد ردیف بودجه‌ای در استان و پیگیری اعتبارات لایحه بودجه سال 1403 از دفاتر بخشی سازمان برنامه و بودجه کشور از دیگر اقدامات شاخص در حوزه اعتبارات در سال 1402 است.
 
انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۰۴:۵۹

25 Apr 2024