۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۴۲۶۸۸
جهانبين نيوز گزارش مي دهد/

گلايه شهروندان اردلي از بوي نامطبوع فاضلاب جداول و زباله هاي انباشته شده

بوي بسيار بد فاضلاب جداول و زباله هاي انباشته شده در کوچه و خيابان هاي بافت قديم اردل صداي مردم را در آورده است.
گلايه شهروندان اردلي از بوي نامطبوع فاضلاب جداول و زباله هاي انباشته شده
به گزارش  جهانبین نیوز، وضعيت جدول هاي فاضلاب و تجمع زباله ها در کوچه و خيابان هاي بافت قديم شهر اردل  بسيار ناسالم و در وضعيت هشدار دهنده اي قرار دارند.

واحد خدمات شهري شهرداري  اردل در زمان شهرداران سابق هميشه يکي از فعالترين و پر کارترين واحدهاي شهرداري به شمار ميرفت و اهميت اين واحد به حدي بود که شهردار روزانه در ابتداي صبح بصورت گزينشي از وضعيت کوچه هاي شهر بازديد ميکرد.

وضعيت بهداشتي در شهرهاي پر جمعيت آنقدر مهم و حياتي است که شهرداري ها و شبکه هاي بهداشت و درمان همواره با انجام اقدامات تأثير گذار به عنوان متوليان اصلي در امر سلامت همگام و همراه ميباشند.

شهرداري اردل  بعد از پشت سر گذاشتن دوران بسيار سخت و دشواري که داشت، در اولين اقدام با تغيير شهردار سعي در مرتفع کردن مشکلات دارد.

بر اساس اين گزارش، ساکنين  بافت قديم شهر اردل  از وضعيت تنظيف جدول هاي فاضلاب و جمع آوري زباله ها بسيار گلايه و شکايت دارند.

فتح الله صالحي يکي از ساکنين بافت قديم شهر اردل به خبرنگار جهانبین نیوز گفت گفت : الان مدت دوهفته اي است که مأمورين شهرداري براي نظافت جدول هاي فاضلاب نيامدند. تا جايي که از شدت بوي نامطبوع فاضلاب ناچاريم خودمان بيل به دست اقدام کنيم.

روزبه ظفريان  هم در اين باره گفت شهرداري اردل بسيار ضعيف است و هيچ کاري انجام نميدهند تا بحال چندبار به شهرداري  اردل مراجعه کرديم و وضعيت را گزارش داديم اما هيچ خبري از نظافت جداول نديدم.

اين ها تنها بخشي کوتاهي از صحبت هاي شهروندان اين مناطق بود.
 
نورمحمد رئيسي رئيس شوراي شهر اردل در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: خرابي ماشين هاي جمع آوري زباله هاباعث به وجود آمدن اين مشکل شد تا هفته آينده ماشين ها  تعمير و اين مشکل اساسي حل خواهد شد.
 
در پايان اين گزارش، ازمسئولیت خدمات شهری  و شوراي شهر اردل درخواست ميکنيم که نسبت به وضعيت نظافت جداول فاضلاب اين کوچه ها و جمع آوري زباله ها نظارت نمايند و رضايت شهروندان را جلب نمايند.

مديريت خدمات شهري يکي از مشاغل بسيار مهم است که تعطيلي ندارند و حتي در روزهاي تعطيل نيز بايد به شهروندان خدمت کنند.اما آيا اين نکته در شهرداري اردل و واحد خدمات شهري مورد نظارت قرار ميگيرد يا خير نکته اي است که بايد در روزهاي آينده ببينيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۰۵

27 Dec 2019