۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۳۶۰۶
رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

لزوم بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: برای بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان بر اساس بخشنامه های موجود ادارات باید از پتانسیل نخبگان در مجموعه خود استفاده نمایند.
لزوم بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان
به گزارش جهانبین نیوز مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان استان سیاست‌های بنیاد نخبگان را در سه محور اصلی، نهادینه کردن فرهنگ نخبه پروری و نخبه گماری، ایجاد فضای صمیمی و هم افزایی بین مراکز آموزشی عالی، مراکز رشد و پارک علم و فناوری و نیز ترویج فرهنگ اخلاق نخبگی بیان کرد.

وی افزود: نخبه پروری جزء وظایف همه دستگاه‌ها می‌باشد به خصوص مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش است.

وی گفت: مراکز آموزش عالی نقش مهمی در این حوزه ایفا می کنند و بنیاد ملی نخبگان در کنار سایر نهادها در شناسایی و حمایت از استعداد های برتر انجام وظیفه می کند.

بنیادیان بر لزوم بکارگیری نخبگان در امور اجرایی و مدیریتی استان تاکید کرد و افزود: بر اساس بخشنامه های موجود ادارات باید از پتانسیل نخبگان در مجموعه خود استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: بکارگیری نخبگان تنها استخدام آنها نیست بلکه استفاده بهینه از استعداد و خلاقیت آنها برای رفع مشکلات حوزه کاری و کیفیت بخشی به خدمات ادارات مد نظر می باشد.

 بنیادیان به اهمیت تبدیل علم به ثروت و نقش مراکز رشد دانشگاهی و پارک های علم و فناوری که پیشتازان عرصه تولید ثروت از علم می باشند، اشاره و تاکید کرد: با تقویت مراکز رشد دانشگاهی و پارک علم و فناوری می توان به موفقیت هر چه بیشتر کارآفرینان و نخبگان کمک نمود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۲۳

8 Feb 2020