۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۲۹۷۹
معاون وزير نفت در بازديد از پروژه هاي عمراني بروجن:

۷۵ ميليارد ريال اعتبار به پروژه هاي عمراني مناطق محروم کشور اختصاص مي يابد

معاون وزير نفت در بازديد از پروژه هاي عمراني و نيمه تمام شهرستان بروجن، از تخصيص ۷۵ ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات پروژه هاي عمراني مناطق نفت خيز به مناطق محروم و کمتر توسعه يافتۀ کشور خبر داد.
۷۵ ميليارد ريال اعتبار به پروژه هاي عمراني مناطق محروم کشور اختصاص مي يابد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، عباس کاظمی در حاشيه بازديد از پروژه هاي عمراني و نيمه تمام شهرستان بروجن از تخصيص ۷۵ ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات پروژه هاي عمراني مناطق نفت خيز به مناطق محروم و کمتر توسعه يافتۀ کشور خبر داد.

کاظمي در بازديد از ايستگاه تقويت فشار گاز دوراهان، اين ايستگاه را يکي از نقاط اصلي خط سراسري انتقال گاز از جنوب به شمال کشور عنوان کرد که با قدمت ۵۰ ساله يکي از مناطق حائز اهميت صنعت گاز کشور محسوب مي شود.

ايستگاه تقويت فشار گاز دوراهان با ظرفيت ۹۰ ميليون مترمکعب در شبانه روز، با ۱+۳ توربوکمپرسور بر روي خط سراسري ۵۶ اينچ سوم در فاصلۀ ۵۰ کيلومتري از مرکز شهرستان بروجن واقع گرديده است.

پروژۀ باشگاه فرهنگيان، سالن ژيمناستيک، سالن هاي ورزشي روستاي کنرک و بخش چغاخور، استخر شناي فرادنبه و تجهيز ورزشگاه ۷۵۰۰ نفره تختي از مهم ترين پروژه هاي عمراني در شهرستان بروجن است که تا پايان سال ۹۵ با تخصيص اعتبار از محل مذکور، به بهره برداري خواهند رسيد.

بازديد از خط لولۀ سراسري گاز در شهر فرادنبه و روستاي ده توت و پيگيري مشکلات عبور اين خط لوله، بازديد از بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي، مصلي نماز جمعه و محور بروجن- لردگان از ديگر برنامه هاي سفر معاون وزير نفت به شهرستان بود.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۳۵

30 Dec 2019