۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۵۶۰۱۴
گزارش تصویری؛

مراسم عزای فاطمی در اردل برگزار شد

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله عليها) ديشب با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت ابالفضل (ع)شهر اردل برپا شد.

به گزارش «جهانبین نیوز»، به همت هیئت فاطمیون و کانون بسیج مداحان شهرستان اردل مراسم عزاداری شب شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی محمدی امام جمعه شهر اردل با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه به ویژگی‌های بارز دخت نبی اکرم (ص) پرداخت و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) سرور همه زنان عالم است و خداوند روح حضرت فاطمه (س) را قبل از اینکه آسمان و زمین را خلق کند خلق کرده بود و پیامبر (ص) در خصوص حضرت زهرا (س) فرموده‌اند: هر کس حضرت فاطمه (س) را خوشحال کند مرا خوشحال کرده و هر کس او را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است.

محمدی با بیان اینکه زهرای مرضیه (س) تنها بانویی بود که لیاقت همسری علی‌بن‌ابی طالب (ع) و مادری حسنین (ع) را داشت اظهارکرد: حضرت فاطمه (س) نقش مهمی در کاهش مصیبت‌ها و بار مسئولیت حضرت علی (ع) ایفا کرد.

وی گفت: دخت نبی اکرم (ص) در نقش همسر فداکار و مادری دلسوز، درس و الگوی بی‌نظیری برای تمام زنان مسلمان جهان است.

در این مراسم پرفیض و معنوی عظمت و غربت خاندان اهل‌بیت (ع) تبیین شد و اسلام پناه از مداحان اهل‌بیت (ع) به روضه‌خوانی و نوحه‌خوانی در وصف حضرت زهرا (س) پرداخت و عزاداران در سوگ مصائب دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) گریستند و عزاداری کردند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۴:۱۴:۱۲

17 Dec 2023