۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۵۷۹۳
با گراميداشت ياد شهيد حاجت مراد صفری:

يادواره «آبروی محله؛ افتخار کوچه‌ها» در اردل برگزار شد

يادواره شهدای «آبروی محله و افتخار کوچه» با گراميداشت ياد شهيد حاجت مراد صفری در روستای دهکهنه بخش ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد.
به گزارش «جهانبین نیوز»، يادواره شهيد حاجت مراد صفري  با هدف قدرداني از خانواده‌هاي شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و معرفي حماسه‌ها و فداکاري‌هاي شهيدان به نسل امروزي با عنوان «آبروي محله» با حضور فرمانده  ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل، اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا، يادگاران دفاع مقدس وبرخي از  مسئولان شهرستاني در مقابل خانه اين شهيد بزرگوار در روستاي دهکهنه بخش ميانکوه  برگزار شد.

سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در اين مراسم  با بيان اينکه برگزاري يادواره شهدا، کمترين اداي حقي است که ما به شهدا داريم، اظهار داشت: برگزاري يادواره شهدا، صداي بيدارگري است که ما را از خواب غفلت بيدار مي کند تا به مسئوليت هايمان در قبال کشور و انقلابمان هوشيارتر عمل کنيم.

وي بر ضرورت تبيين و فرهنگ سازي بيشتر فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تاکيد کرد و افزود: انچه امروز بايد در جامعه بسط داده شود همين فرهنگ مقاومت، ايثار و شهادت طلبي است چرا که دشمن از روحيه عاشورايي و شهادت طلبي جوانان انقلابي و متعهد ما هراس دارد.
 
انتهاي خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۴۲:۴۹

28 Apr 2024