۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۵۵۷۷۴
در یادواره شهدای شهرستان فارسان:

رونمایی از کتاب پسران طلعت (خاطرات شهیدان مطلبی جونقانی)

در یادواره شهدای شهرستان فارسان از کتاب پسران طلعت نوشته خانم هاجر پور واجد و همچنین تصویر نگاره شهید مدافع حرم احمد قاسمی رونمایی شد.
به گزارش «جهانبین نیوز»، همزمان با فرارسیدن هفته مبارک بسیج یادواره شهدای شهرستان فارسان در سالن ولایت این شهر برگزار شد و در این برنامه از کتاب پسران طلعت نوشته خانم هاجر پور واجد رونمایی شد.

خانم پور واجد نویسنده کتاب پسران طلعت در مراسم رونمایی از کتاب در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: من هاجر پور واجد همسر شهید حسین امینی قمشی هستم که به شهر و مردم جونقان تعلق‌خاطر بسیاری دارم. به سفارش مرحوم حاج محسن مطلبی نگارش این کتاب را در سال ۱۳۹۸ آغاز کردم و بعد از تقریباً سه سال کار مداوم چند روز قبل کتاب به چاپ رسید.

وی گفت: این کتاب در خصوص دو برادر شهید حجت‌الله مطلبی و صولت ((محمدمهدی)) مطلبی است و نگارش این کتاب از دیدگاه مادر شهید شروع شد یعنی خاطرات شهدا را از زبان مادر این شهیدان از همان بدو تولد ایشان آغاز کردم تا خاطرات دوران دبستان، راهنمایی، دبیرستان و.. و در ادامه خاطرات شهدا از زبان هم‌رزمان این شهیدان و همچنین سایر راویان بیان کردم. این کتاب در ۳۳۲ صفحه به چاپ رسیده است. تصویر شهید مدافع حرم شهید احمد قاسمی کرانی نیز توسط خانم فاطمه سلیمانی نژاد طراحی و کشیده شده بود که به خانواده این شهید گران‌قدر اهدا شد.
 
انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۳۷:۱۷

27 Apr 2024