۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۵۳۳۵۷
با حضور رئيس صندوق بازنشستگي کشور؛

کارخانه مقواسازي در شهرک صنعتي جونقان کلنگ‌زنی شد

با حضور رئيس صندوق بازنشستگي کشور،کارخانه مقواسازي در شهرک صنعتي جونقان کلنگ‌زنی شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار نعمت‌الله ترکي گفت: صندوق بازنشستگي کشور در حوزه اقتصادي و واحدهاي توليدي وظايفي را در سطح کشور بر عهده دارد که امروز در استان چهارمحال بختياري اين وظيفه را اجرايي مي‌کند.

ترکي در ادامه افزود: در استان چهارمحال و بختياري بحث واحد صنايع شير توليدي فعاليت دارد که براي تکميل زنجيره توليد اين بخش 7 طرح را پيگيري کرده‌ايم و به دستور رياست جمهور است که در مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته اشتغال را توسعه دهيم که بااعتباري بالغ‌بر 2000 ميليارد تومان  تا پايان سال 1402 که سال مهار تورم و رشد توليد مي‌باشد اين کار را به پايان خواهيم رساند.

وي خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم چند طرح سرمايه‌گذاري در اين شهرستان انجام خواهيم داد.

ترکی تصريح کرد: يکي از طرح‌هايي که در شهرستان پيگير بوديم در حوزه شير و منابع پگاه استان فعاليت داشت اين طرح در خصوص بحث توليد پاکت و يا مقواسازي بود. از اين طرح 18 شرکت فعال در سطح کشور داريم که کل محصولات توليدي و پک که توليد مي‌شود به‌صورت مشارکتي با ديگر استان‌ها انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در آغازين روزهاي سال 1402 که توسط مقام معظم رهبري به نام سال مهار تورم و رشد توليد نام‌گذاري شده است رياست صندوق بازنشستگي کشور از مجموعه‌هاي مختلفي در شهرستان فارسان ازجمله شهرک صنعتي واقع در شهر بابا حيدر و طرح‌هاي گردشگري در سطح شهرستان، کشتارگاه صنعتي و شهرک صنعتي جونقان بازديد به عمل آوردند.

وي در ادامه افزود: با حضور دکتر ترکي و پيگيري‌هاي به‌عمل‌آمده کارخانه مجموعه کارتن‌سازي براي مجموعه‌هاي که زيرمجموعه صندوق بازنشستگي کشور با سرمايه 500 ميليارد تومان و اشتغال مستقيم 150 نفر در زميني به مساحت 5/1 هکتار در شهرک صنعتي جو نقان کلنگ زني شد.

صالحي خاطرنشان کرد: اين طرح انشا الله توسط خادمين مردم در دولت 13 اقدامات اجرايي و عملياتي آن به‌صورت زمان‌بندي مشخص اجرا خواهد شد. وي اظهار داشت: طرحي که امروز کلنگ زني شد قصد داريم از ابتدا امر از صفرتا 100 موارد موردنياز کارتن صنايع لبني کل کشور را تأمين کنيم با سرمايه‌گذاري 500 ميليارد تومان و اشتغال‌زايي حدود 150 نفر که به‌صورت مستقيم را در شهرستان ايجاد مي‌کند.

شهرک صنعتي جونقان با مساحت 210 هکتار در فاصله 33 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۲:۴۶

8 Apr 2023