۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۶۶۴۹

گرداب بن در گرداب گردشگران تابستانی غرق شد

چشمه سار زلال و بي پيرايه گرداب بن در کوه پايه کوه افغان بن درياچه اي ايجاد کرده که همه روزه پذيراي گردشگران بسياري از جاي جاي ايران عزيز اسلامي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، در ضلع جنوبي شهر بن و ابتداي ورودي آن از سمت شهرکرد ، نگاره اي آرميده که نماد گردشگري شهر بن نام گرفته! آميزه اي زيبايي و طراوت و فرح که سرانگشتان زيبا آفرين خالق بي همتا آن را به غايت زيبايي و رامشگري در دامان پر از راز کوه سترگ افغان جاي داده است.

چشمه سار زلال و بي پيرايه گرداب بن در کوه پايه کوه افغان بن درياچه اي با وسعت تقريبي ۳۸/۰۰۰ متر مربع و عمق متوسط ۱۰ متر ايجاد کرده که همه روزه پذيراي گردشگران بسياري از جاي جاي ايران عزيز اسلامي است.

علاقمندان به طبيعت در سايه سار مصفاي باغ هاي انبوه و متراکمش و مي آسايند و جوان تر ها در کوه سنگي و زيبايش به کوه نوردي مي پردازند، آن طرف تر بساط ماهي گيري هم به راه است و گردشگراني چند هم سوار بر قايق بر اين امواج آرام ، سبکبال و فارغ از آلام دنيا مي آسايند تا زورق خيال را به دور دست هاي آرزو پرواز دهند.

اين مجتمع گردشگري که در سال ۸۹ از طرف هيئت دولت به عنوان منطقه نمونه گردشگري معرفي گرديد در فاصله ۲۵ کيلو متري مرکز استان و در شهر بن واقع گرديده و جاده دسترسي مناسب، نزديکي به شهر، نزديکي به جايگاه CNG و پمپ بنزين، برخورداري از امکانات رفاهي، کمپ قايق راني و ... از جمله مزيت هاي اين کانون گردشگري مي باشد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۱:۵۲

10 Jan 2020