۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۶۱۴۶۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

رسیدگی به شکایات در سامانه «فواد» سرعت گرفت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه «فواد» دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از ۲ ساعت رسیده است.
رسیدگی به شکایات در سامانه «فواد» سرعت گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ستار هاشمی، با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره «سامانه فواد» نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخش‌ها اقدام به پیاده‌سازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر دو ساعت رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استان‌ها نیز پیاده‌سازی خواهد شد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۴

ساعت:

۰۸:۲۱:۰۹

31 May 2025