کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

رسیدگی به شکایات در سامانه «فواد» سرعت گرفت

10 خرداد 1404 ساعت 8:16

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه «فواد» دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از ۲ ساعت رسیده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، ستار هاشمی، با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره «سامانه فواد» نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخش‌ها اقدام به پیاده‌سازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر دو ساعت رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استان‌ها نیز پیاده‌سازی خواهد شد.

انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 61469

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/61469/رسیدگی-شکایات-سامانه-فواد-سرعت-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir