۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۵۶۹۷۲
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

نسبت دادن اقدامات به یک فرد خاص، کار نادرستی است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: هر اقدام مؤثری در چهارمحال و بختیاری انجام شد یک کار جمعی بوده و ارتباط دادن آن صرفا به یک نفر کار درستی نیست.
نسبت دادن اقدامات به یک فرد خاص، کار نادرستی است
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز» حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تخصیص ۹۷ درصد اعتبارات سازمان برنامه و بودجه به این استان خبر خوبی است اما اعتبارات مابقی وزارتخانه‌ها در استان تنها ۴ درصد است، تحقق این مهم نیازمند یک اقدام جهادی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری پیگیر جذب اعتبارات وزارتخانه‌ها باشند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اعتلای یک استان نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت هستیم، باید بدانیم ۲۰ سال دیگر در حوزه‌هایی چون صنعت، کشاورزی، آب، آموزش عالی و... در چه جایگاهی قرار داریم.

جعفری عنوان کرد: برنامه‌ریزی درست و بلندمدت زمانی محقق می‌شود که از نگاه‌های بسته قومی، قبیله‌ای و سیاسی فاصله بگیریم و نگاهمان کلان و فراتر از خط و خط‌کشی‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام مؤثری در چهارمحال و بختیاری انجام شد یک کار جمعی بوده و ارتباط دادن آن صرفا به یک نفر کار درستی نیست.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیش از این درمورد انتصابات تذکر داده بودم و هم‌اینک هم می‌دهم، گفت: تا انصاف در توزیع اعتبارات رعایت نشود، عدالت محقق نخواهد شد.

جعفری بیان کرد: حقوق مردم در چهارمحال و بختیاری باید د  اولویت باشد و از آن به هیچ عنوان نباید کوتاه آمد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۹:۱۳

17 Mar 2024