کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

نسبت دادن اقدامات به یک فرد خاص، کار نادرستی است

26 اسفند 1402 ساعت 16:41

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: هر اقدام مؤثری در چهارمحال و بختیاری انجام شد یک کار جمعی بوده و ارتباط دادن آن صرفا به یک نفر کار درستی نیست.


به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین‌نیوز» حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تخصیص ۹۷ درصد اعتبارات سازمان برنامه و بودجه به این استان خبر خوبی است اما اعتبارات مابقی وزارتخانه‌ها در استان تنها ۴ درصد است، تحقق این مهم نیازمند یک اقدام جهادی است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری پیگیر جذب اعتبارات وزارتخانه‌ها باشند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اعتلای یک استان نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت هستیم، باید بدانیم ۲۰ سال دیگر در حوزه‌هایی چون صنعت، کشاورزی، آب، آموزش عالی و... در چه جایگاهی قرار داریم.

جعفری عنوان کرد: برنامه‌ریزی درست و بلندمدت زمانی محقق می‌شود که از نگاه‌های بسته قومی، قبیله‌ای و سیاسی فاصله بگیریم و نگاهمان کلان و فراتر از خط و خط‌کشی‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام مؤثری در چهارمحال و بختیاری انجام شد یک کار جمعی بوده و ارتباط دادن آن صرفا به یک نفر کار درستی نیست.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیش از این درمورد انتصابات تذکر داده بودم و هم‌اینک هم می‌دهم، گفت: تا انصاف در توزیع اعتبارات رعایت نشود، عدالت محقق نخواهد شد.

جعفری بیان کرد: حقوق مردم در چهارمحال و بختیاری باید د  اولویت باشد و از آن به هیچ عنوان نباید کوتاه آمد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 56972

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56972/نسبت-دادن-اقدامات-یک-فرد-خاص-کار-نادرستی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir