۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۵۶۹۷۱
استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی در بهمن‌ماه

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بهمن‌ماه تورم در اقلام خوراکی در چهارمحال و بختیاری کاهش محسوسی داشت و این استان در ردیف استان‌های ارزان محسوب می‌شد.
کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی در بهمن‌ماه
به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیل «جهانبین‌نیوز»، غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دو سفر ریاست جمهور به این استان برکات بسیاری در پی داشت.

وی افزود: نتیجه وحدت و هم‌دلی در چهارمحال و بختیاری مشهود است و تقریبا امور استان روی ریل پیشرفت قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با پیگیری که شد اعتبار خوبی از سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های استان اختصاص داده شده و این استان در رتبه‌های بالا قرار دارد، مدیران اهتمام جدی داشته باشند تا اعتباراتی که به دستگاه مربوطه واریز شده جذب شود.

حیدری عنوان کرد: اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهدات وزارتخانه‌ها دو موردی بود که در سفر به تهران و دیدار و جلسه با وزرای مختلف و رؤوسای سازمان‌های مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجوز جذب نیرو که در اختیار استان قرر داده شده است به خوبی استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین یک موقعیت بسیار خوب است که می‌توان از ظرفیت آن استفاده کرد، این فرصت خوبی برای توسعه استان است.

حیدری بیان کرد: در بهمن‌ماه تورم در اقلام خوراکی در چهارمحال و بختیاری کاهش محسوسی داشت و این استان در ردیف استان‌های ارزان محسوب می‌شد، بازارچه‌های عرضه کالا با قیمت پایین که اقلام مصرفی مردم را توزیع می‌کنند در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: سازمان‌های امدادی در آستانه تعطیلات عید آمادگی کافی و لازم را برای مقابله با بحران‌های احتمالی در چهارمحال و بختیاری داشته باشند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۸:۵۵

17 Mar 2024