کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد:

کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی در بهمن‌ماه

26 اسفند 1402 ساعت 16:37

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در بهمن‌ماه تورم در اقلام خوراکی در چهارمحال و بختیاری کاهش محسوسی داشت و این استان در ردیف استان‌های ارزان محسوب می‌شد.


به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیل «جهانبین‌نیوز»، غلامعلی حیدری ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دو سفر ریاست جمهور به این استان برکات بسیاری در پی داشت.

وی افزود: نتیجه وحدت و هم‌دلی در چهارمحال و بختیاری مشهود است و تقریبا امور استان روی ریل پیشرفت قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با پیگیری که شد اعتبار خوبی از سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های استان اختصاص داده شده و این استان در رتبه‌های بالا قرار دارد، مدیران اهتمام جدی داشته باشند تا اعتباراتی که به دستگاه مربوطه واریز شده جذب شود.

حیدری عنوان کرد: اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهدات وزارتخانه‌ها دو موردی بود که در سفر به تهران و دیدار و جلسه با وزرای مختلف و رؤوسای سازمان‌های مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجوز جذب نیرو که در اختیار استان قرر داده شده است به خوبی استفاده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین یک موقعیت بسیار خوب است که می‌توان از ظرفیت آن استفاده کرد، این فرصت خوبی برای توسعه استان است.

حیدری بیان کرد: در بهمن‌ماه تورم در اقلام خوراکی در چهارمحال و بختیاری کاهش محسوسی داشت و این استان در ردیف استان‌های ارزان محسوب می‌شد، بازارچه‌های عرضه کالا با قیمت پایین که اقلام مصرفی مردم را توزیع می‌کنند در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: سازمان‌های امدادی در آستانه تعطیلات عید آمادگی کافی و لازم را برای مقابله با بحران‌های احتمالی در چهارمحال و بختیاری داشته باشند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 56971

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56971/کاهش-محسوس-قیمت-اقلام-خوراکی-بهمن-ماه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir