۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۶۶۳۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا جان در بدن پاسداران باشد، مطمئناً پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و جانفشان مردم هستند.
سپاه پاسداران همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: بنده به‌عنوان نماینده مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و همکاران گرانقدرم در تمامی رده‌های سپاه و نواحی و حوزه‌های مختلف و اقشار بسیج و تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) از حضور شما دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت روز پاسدار در سپاه استان قدردانی می‌کنم.

سردار اکبری، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در سپاه استان برای تبریک روز پاسدار را نشان‌دهنده این موضوع دانست که سپاه در کنار مردم است و همیشه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی، تصریح کرد: تا جان در بدن پاسداران باشد، مطمئناً پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و جانفشان مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی جانشان را برای امنیت مردم فدا کرده و از این به بعد هم فدا خواهند کرد.

گفتنی است: در این روز تعدادی از دانش آموزان با قرائت شعر و اهدای شاخه‌های گل به فرمانده سپاه و پاسداران سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، روز پاسدار و میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) را گرامی داشتند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۱:۱۳

13 Feb 2024