کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

سپاه پاسداران همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است

24 بهمن 1402 ساعت 13:38

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا جان در بدن پاسداران باشد، مطمئناً پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و جانفشان مردم هستند.


به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: بنده به‌عنوان نماینده مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و همکاران گرانقدرم در تمامی رده‌های سپاه و نواحی و حوزه‌های مختلف و اقشار بسیج و تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) از حضور شما دانش آموزان و فرهنگیان به مناسبت روز پاسدار در سپاه استان قدردانی می‌کنم.

سردار اکبری، حضور دانش آموزان و فرهنگیان در سپاه استان برای تبریک روز پاسدار را نشان‌دهنده این موضوع دانست که سپاه در کنار مردم است و همیشه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وی، تصریح کرد: تا جان در بدن پاسداران باشد، مطمئناً پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و جانفشان مردم هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی جانشان را برای امنیت مردم فدا کرده و از این به بعد هم فدا خواهند کرد.

گفتنی است: در این روز تعدادی از دانش آموزان با قرائت شعر و اهدای شاخه‌های گل به فرمانده سپاه و پاسداران سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، روز پاسدار و میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) را گرامی داشتند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56635

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56635/سپاه-پاسداران-همیشه-پای-آرمان-های-انقلاب-ایستاده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir