۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۵۶۵۲۷
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):

خط مقدم جبهه جنگ نرم، خبرنگاران هستند

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اصحاب رسانه خط مقدم جبهه جنگ نرم رسانه‌ای هستند، رسالتی که به دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است بسیار سنگین بوده و باید بتوانند در این راه سرافزار بیرون آیند.
خط مقدم جبهه جنگ نرم، خبرنگاران هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، سردار علی شادمانی شامگاه شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه همه استان چهارمحال و بختیاری را با نام بام ایران می‌شناسند اظهار کرد: این استان از حیث معرفت و تمدن نیز بام ایران است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه خط مقدم جبهه جنگ نرم رسانه‌ای هستند بیان داشت: رسالتی که به دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است بسیار سنگین بوده و باید بتوانند در این راه سرافزار بیرون آیند.

شادمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما در همه عرصه‌ها پیروز میدان بوده است گفت: هیچ جا را سراغ ندارم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان شکست بخورد و همیشه سرافراز و پیروز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در راه انقلاب اسلامی بسیاری از جوانان متدین جان خود را از دست دادند که ایران اسلامی همیشه و همه جا سرافراز بماند.

شادمانی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد مردم به ایران اسلامی رأی دادند گفت: مردم ما مخالف با طاغوت بودند و با همکاری یکدیگر بساط آن را جمع کردند.

وی با اذعان بر اینکه امروز میدان دست جهادگران تبیین است گفت: جهاد تبیین ریشه در طول تاریخ ایران اسلامی دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را بسیار مهم تلقی کردند و همه ما را موظف به اجرای آن دانستند.

شادمانی با اشاره به اینکه روشنگری امروز جایگزین توپ، تانک و قوای مسلح شده و به تعبیری امروز میدان نبرد در دست جهادگران تبیین قرار دارد گفت: خبرنگاران در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین امروز به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است.

سردار شادمان در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز نیاز به تبلیغ دارد، سکوت در این شرایط گناه است چرا که برخی‌ها در تلاش هستند جوانان این سرزمین با این انقلاب بیگانه و به نوعی این انقلاب به فراموش سپرده شود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۷:۴۵

4 Feb 2024