کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص):

خط مقدم جبهه جنگ نرم، خبرنگاران هستند

15 بهمن 1402 ساعت 7:59

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اصحاب رسانه خط مقدم جبهه جنگ نرم رسانه‌ای هستند، رسالتی که به دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است بسیار سنگین بوده و باید بتوانند در این راه سرافزار بیرون آیند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، سردار علی شادمانی شامگاه شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه همه استان چهارمحال و بختیاری را با نام بام ایران می‌شناسند اظهار کرد: این استان از حیث معرفت و تمدن نیز بام ایران است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه خط مقدم جبهه جنگ نرم رسانه‌ای هستند بیان داشت: رسالتی که به دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است بسیار سنگین بوده و باید بتوانند در این راه سرافزار بیرون آیند.

شادمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما در همه عرصه‌ها پیروز میدان بوده است گفت: هیچ جا را سراغ ندارم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان شکست بخورد و همیشه سرافراز و پیروز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در راه انقلاب اسلامی بسیاری از جوانان متدین جان خود را از دست دادند که ایران اسلامی همیشه و همه جا سرافراز بماند.

شادمانی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد مردم به ایران اسلامی رأی دادند گفت: مردم ما مخالف با طاغوت بودند و با همکاری یکدیگر بساط آن را جمع کردند.

وی با اذعان بر اینکه امروز میدان دست جهادگران تبیین است گفت: جهاد تبیین ریشه در طول تاریخ ایران اسلامی دارد، رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را بسیار مهم تلقی کردند و همه ما را موظف به اجرای آن دانستند.

شادمانی با اشاره به اینکه روشنگری امروز جایگزین توپ، تانک و قوای مسلح شده و به تعبیری امروز میدان نبرد در دست جهادگران تبیین قرار دارد گفت: خبرنگاران در این میدان نقش مهمی برعهده دارند.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین امروز به عنوان یک فریضه دینی برهمگان واجب است.

سردار شادمان در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز نیاز به تبلیغ دارد، سکوت در این شرایط گناه است چرا که برخی‌ها در تلاش هستند جوانان این سرزمین با این انقلاب بیگانه و به نوعی این انقلاب به فراموش سپرده شود.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 56527

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56527/خط-مقدم-جبهه-جنگ-نرم-خبرنگاران-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir