۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۵۶۲۷۳
فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

اعلام نتایج اعتراضات داوطلبان تائیدنشده مجلس طی یک ماه آینده

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نهایتا نتایج اعتراضات داوطلبان تائید نشده مجلس شورای اسلامی در فرجه زمانی یک ماهه مشخص می‌شود.
اعلام نتایج اعتراضات داوطلبان تائیدنشده مجلس طی یک ماه آینده
بهادر عبدالغنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری انتخابات با رعایت چهار شاخصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری بر اساس تقویم انتخابات موضوعات برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با اشاره به بحث تائید صلاحیت داوطلبان تصریح کرد: نهایتا این کار در فرجه زمانی 50 روزه و بنابر ابلاغ هیئت نظارت 32 نفر مورد تائید قرار گرفتند و 16 دی‌ماه به فرمانداری ابلاغ شد، اما درصورت اعتراض، داوطلبان سه روز زمان داشتند اعتراض خود را اعلام کنند.
 
عبدالغنی یادآور شد: نهایتا نتایج اعتراضات در فرجه زمانی یک ماهه مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: فرمانداری شهرکرد و فرمانداری‌های دوازده‌گانه استان آمادگی دارند با هماهنگی ستاد انتخاباتی استان به ریاست استاندار موارد و تصمیمات را اجرای کنند.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: زیرساخت شعب اخذ رای با نظارت هیئت اجرایی و تعیین اعضا در سامانه جامع در حال انجام است و مباحث مختلف مانند فیبر نوری، شرایط خط‌دهی و آنتن‌دهی، دستگاه‌های احراز هویت و سایر زیرساخت‌ها مورد توجه قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: در دو بخش لاران و مرکزی مشکلی به جهت زیرساخت برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، همچنین درخصوص تجهیزات و ملزومات مدنظر، نیروی انسانی، نقلیه که بر اساس قانون انتخابات و ماده 13 از همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها دریافت می‌شود پیگیری‌ها صورت گرفته و مشکلی وجود ندارد.
 
عبدالغنی از برگزاری مداوم جلسه با اقشار در فرمانداری خبر داد و گفت: فرمانداری شهرکرد پذیرای پیشنهادات و انتقادات دراین زمینه است.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در بحث هیئت اجرایی دستگاه قضایی و اداره ثبت احوال حضور دارند اما در فرایند برگزاری با شکوه انتخابات هیچ دستگاهی مستثنی نیست و کلیه ارگان‌های عمومی، دولتی، شهرداری‌ها و بانک‌ها هم باید همکاری لازم را در بحث تجهیزات، منابع انسانی و سایر موارد داشته باشند.
 
وی در انتها افزود: تمام تلاش‌ها برای ارتقای شاخصه‌ها است و با حضور مردم در این رویداد مهم آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۵۴:۵۴

11 Jan 2024