کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد خبر داد:

اعلام نتایج اعتراضات داوطلبان تائیدنشده مجلس طی یک ماه آینده

21 دی 1402 ساعت 9:52

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نهایتا نتایج اعتراضات داوطلبان تائید نشده مجلس شورای اسلامی در فرجه زمانی یک ماهه مشخص می‌شود.


بهادر عبدالغنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری انتخابات با رعایت چهار شاخصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری بر اساس تقویم انتخابات موضوعات برنامه‌ریزی شده است.
 
وی با اشاره به بحث تائید صلاحیت داوطلبان تصریح کرد: نهایتا این کار در فرجه زمانی 50 روزه و بنابر ابلاغ هیئت نظارت 32 نفر مورد تائید قرار گرفتند و 16 دی‌ماه به فرمانداری ابلاغ شد، اما درصورت اعتراض، داوطلبان سه روز زمان داشتند اعتراض خود را اعلام کنند.
 
عبدالغنی یادآور شد: نهایتا نتایج اعتراضات در فرجه زمانی یک ماهه مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: فرمانداری شهرکرد و فرمانداری‌های دوازده‌گانه استان آمادگی دارند با هماهنگی ستاد انتخاباتی استان به ریاست استاندار موارد و تصمیمات را اجرای کنند.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد بیان داشت: زیرساخت شعب اخذ رای با نظارت هیئت اجرایی و تعیین اعضا در سامانه جامع در حال انجام است و مباحث مختلف مانند فیبر نوری، شرایط خط‌دهی و آنتن‌دهی، دستگاه‌های احراز هویت و سایر زیرساخت‌ها مورد توجه قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: در دو بخش لاران و مرکزی مشکلی به جهت زیرساخت برای برگزاری انتخابات وجود ندارد، همچنین درخصوص تجهیزات و ملزومات مدنظر، نیروی انسانی، نقلیه که بر اساس قانون انتخابات و ماده 13 از همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها دریافت می‌شود پیگیری‌ها صورت گرفته و مشکلی وجود ندارد.
 
عبدالغنی از برگزاری مداوم جلسه با اقشار در فرمانداری خبر داد و گفت: فرمانداری شهرکرد پذیرای پیشنهادات و انتقادات دراین زمینه است.
 
فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: در بحث هیئت اجرایی دستگاه قضایی و اداره ثبت احوال حضور دارند اما در فرایند برگزاری با شکوه انتخابات هیچ دستگاهی مستثنی نیست و کلیه ارگان‌های عمومی، دولتی، شهرداری‌ها و بانک‌ها هم باید همکاری لازم را در بحث تجهیزات، منابع انسانی و سایر موارد داشته باشند.
 
وی در انتها افزود: تمام تلاش‌ها برای ارتقای شاخصه‌ها است و با حضور مردم در این رویداد مهم آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.
 
انتهای خبر/1026ج


کد مطلب: 56273

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56273/اعلام-نتایج-اعتراضات-داوطلبان-تائیدنشده-مجلس-طی-یک-ماه-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir